Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

HARO BIKE SPIRIT TEAM

  • Erik

    Peter Geys THE BIKE DEVIL heeft na jaren aan de top te hebben gestaan besloten om zijn kennis en skillz te gaan delen met anderen.

    Met steun van HARO, LOUIS VERWIMP BV, Art Project Management bvba, RENT X-CLUSIEF, UNIVERSAL PROJECTS, CARRE DISCOTHEEK, GP ELCTRO heeft hij het HARO BIKE SPIRIT TEAM opgericht.

    4 van de beste rijders uit de Benelux werden gecontracteerd?

    interesse ?

  • ex-crossertje

    Hallo,

    Peter Geyskan niet eens fietscrossen man! Hij heeft een aantal keren een demonstratie gegeven (oa in Oss) enzoals de meeste mensen weten was dat zeker geen succes! Hij ging ontzettend af. Hij viel steeds. Sorry hoor, maar Peter is toch echt geen topper in het fietscross-gebeuren.

    Groeten,

    ex-crossertje

  • bmx_racing_fan

    ja die gozer ging echt af ja, hehe. Maar goed als ie nog iemand zoekt voor z'n teampie, vooruit dan maar…

  • sjakie

    wel intresse maar mischien meer info kan wel helpen denk ik

    alvast bedank

    bmx-ster 4 ever

  • Pascal

    Nog geen interesse, wil eerst goed gaan oefenen. Ik had wel een ander vraagje.

    Hebben jullie misschien 2ehands haro bikejes voor een zacht prijsje. Kan ik goed oefenen en wie weet kom ik in het team. nee geintje kan er nog geen ruk van maar als jullie nog ergens een bmx hebben staan die weg moet mail me dan ff aub.

    Danke schön.

    Mzzl,

    Pascal

  • sjakie

    wat houd dat in dan???

    nieuwe fiets helm en al die toestand.

    ofuh moet je dat zelf allemaal kopen ???

    laterrrrrrr

    ik wil graag andw???Erik schreef: