Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wat is de maximale bmx-begin leeftijd als je pro w

  • lennard

    ik ben 15 jaar,heb wat ervaring en ik vraag me af of ik met de maximale inzet nog ergens kom.

  • jaaaaa?

    ja hoor dat kan best als je er dan maar wel alles voor doet mischien ben je wel een nartuurtalent he je weet maar nooit??????

    mzl

    lennard schreef:

    >

    > ik ben 15 jaar,heb wat ervaring en ik vraag me af of ik met

    > de maximale inzet nog ergens kom.

  • Marsha

    Hey als je er echt wat van wilt maken moet je zien te proberen om in Amerika te studeren. Er zijn verschillende instanties die dat vanuit NL regelen en zo kan je gelijk misschien in amerika racen en pro worden….

    Iedereen mag dromen en als je je dromen werkelijkheid wilt laten worden moet je er inderdaad een stapje extra voor doen. Als jij er van overtuigd bent dat je kan, studeren en trainen tegelijk kan je zeker heel erg ver komen. Slaagt het bmx-en niet dan heb je in ieder geval nog een leuk papiertje vanuit amerika in je zak waar je later in je leven weer heel wat aan kan hebben.

    Succes met je toekomst!!!lennard schreef:

    >

    > ik ben 15 jaar,heb wat ervaring en ik vraag me af of ik met

    > de maximale inzet nog ergens kom.

  • Hans van Wijk

    Nou, ik was 47 toen ik begon en had toen ruim 10.000km ervaring en nu (5 jaar later) kom ik toch bijna iedere keer (met heel veel plezier) in ieder geval over de finish!!! En das toch mooi meegenomen!