Wat vind men er van dat een baan zoals Doetinchem verdwijnt.
en moet men weer een gelijkwaardige nieuwe baan maken.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHeej Hans!
Het is natuurlijk erg zonde dat jullie baan moet verdwijnen. Het is tenslotte een toplocatie waar al menig grote wedstrijd is verreden! De EK van '97 was werkelijk een TOP week! Dit door een geweldige accomodatie maar ook een geweldige organisatie.
Ik hoop daarom dat jullie binnenkort zeker weer over een top accomodatie kunnen beschikken want jullie hebben bewezen dat als dit er is, jullie belangrijk kunnen zijn voor fietscross Nederland.
Ik hoop daarom dat het jullie lukt om snel weer een “waardige” baan te hebben. Het is immers zonde voor de sport om goede banen te verliezen en een nieuwe baan zal ook de nationale kalender goed doen!
Succes, groeten Frank
Als er een wedstrijd in Doetinchem was keek er altijd weer naar uit om op die baan te mogen fietsen. Het was een van de mooiste, zo niet de mooiste, banen waar ik ooit op heb gefietst. En niet te vergeten een van de snelste en zeker de meeste schaafwonden veroorzakende, maar dat nam je maar voor lief.
Ik hoop echt dat er weer een top baan komt te liggen in Doetinchem. Maar dan moet er natuurlijk wel zekerheid bestaan over de locatie, nl. dat de club gedurende meerdere jaren op die locatie kan blijven.
Ik hoop volgend jaar of in ieder geval over 2 jaar weer een NK of zelfs een EK-ronden in Doetinchem te kunnen rijden. Maar doe het aub wel snel, anders ben ik waarschijnlijk al moeten stoppen met BMX.
De groeten, polvoFrank schreef:
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?