Dag Polvo, hier met Scramble.
bedankt voor je onthulling. Was dit de onthulling????
en stoppen met fietscross, dat kan dus ff niet he Er is altijd nog een cruisers klasse voor de ouwe lulle. Alhoewel de crui 30-39 nu ook al flitssend over de baan gaan.
Tuurlijk hoe jij het uitlegt over dat iedereen inbreng heeft over de volgorde CFX-afdeling-club-rijder en weer terug is natuurlijk prima.
Maar als het CFX beslist om over 2 weken te gaan vergaderen en de discussie punten naar de afdelingen stuurt die dan vervolgens met spoed een vergadering met de betreffende verenigingen moet beleggen. Dit dan nog net op tijd kan regelen en heel vaak ook te laat. Hoe moeten de betreffende verenigingen dit dan weer terug koppelen naar hun fietsende leden.
Dat er dan nog een rijders vertegenwoordiger is die dan rechtstreeks zijn zegje kan doen is dan ook nog oke, maar werden deze jongens/meisjes dan wel serieus genomen. En zo als nu blijkt hebben zij ook geen stemrecht meer dus zitten ze er helemaal voor spek en bonen bij.
Mijn idee om de verenigingen en de CFX en de KNWU bijeen te brengen berust ik op het volgende. Met de team vergadering werden er zeer veel goede en intressante discussies gevoerd en ook vele problemen op tafel gelegd, zo ook vorig jaar, echter zit er dan maar 1 iemand van de CFX die de @!#$ moet aanhoren en er wat mee moet doen. Vragen van vorig jaar blijven gewoon onbeantwoord om discussies te vermijden.
En toch zatten er veel mensen aan de tafel die d sport een warm hart toedragen. Vandaar mijn voorstel.
Misschien moeten we eens een discussie hier over opzetten. Leuk he.
groeten