Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

NK punten telling

• femke

wie weet of er al ergens de punten telling van de nk in oss ergens al bekend is gemaakt

• Anita

Ikke niet :D

• Anita

Ja toch wel. Bij http://www.geocities.com/kwckampen/nkindex.htm

Stuur Trijntje een mailtje en vraag of ze jou op de hoogte houdt wanneer ze het weer bijwerkt, dan weet je gelijk wanneer de nieuwe uitslagen er op staan.

Groetjes Anita

• Hans Zweverink

Is toch van de zotte dat je na een week eindelijk via een pagina waar iemand zijn eigen vrije tijd in stopt kunt lezen wat de uitslag is van een Nederlands kampioenschap.

Hoe moet je dit naar de pers, sponsoren overbrengen. Lekker proffesioneel.

We hebben toch een KNWU pagina waar dit bijna zondag avond al op moet staan. Nou laten we zeggen maandag avond.

Maar als je op deze pagina leest dat staan daar de uitslagen van wielrennen om de plaatselijke ronde om de kerk in Lutjebroek.

Nee, daar zitten we op te wachten.

Komplimenten voor Trijntje en haar fam om hun vrije tijd er voor op te offeren. Dan ben ik ook nog wel bereid een weekje te wachten.

• Michel

Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik heb zelf al meerdere malen een email gestuurd naar de KWNU. Deze worden nooit echt serieus beantwoord.

Zelf heb ik ook een internet pagina en zou ook graag de standen op mijn pagina presenteren, maar volgens de KNWU is dit niet mogelijk.