Hallo BMX ers.
Wat vonden jullie van het 2de parc-ferme bij de NK in Assen met de trainingen.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsOp de zaterdag is dat wel te realiseren, maar hoe wil je dat op de zondag doen?? Dan mag iedere klasse (of 2) een kwartiertje trainen. Dat schiet ook niet op. Tenzij er natuurlijk om 7 uur wordt begonnen met de training, maar zo vroeg wil niemand zijn nest uit.
En meer rust voor de rijders??? Dan ben je dus 15 minuten lang, of met mazzel een half uurtje, aan een stuk aan het trainen en dat lijkt me toch iets vermoeiender dan na elk rondje een pauze van 15-20 minuten.
Dat probleem van de beschadigde lak kloopt wel, dus moet iedereen zijn mentaliteit maar gaan veranderen en niet zo gaan duwen.
Het idee is wel goed, maar mijns inziens onrealiseerbaar.
Hoe zo niet haalbar?
Gewoon 50% van 09-10 uur en de rest van 10-11 uur. Bij een internationale wedstrijd lukt dit toch ook!
Wellicht alle rijders tot en met 13 jaar of iets dergelijks, niet te moeilijk toch?
Op deze wijze kan iedereen evenveel starts maken als van 09-11 uur.
Bij koud weer koel je niet te hard af, bij regen sta je eerder droog onder het overdekte gedeelte, bij zon sta je eerder in de schaduw, dus niet lullen, maar doorvoeren, vraag het de rijders.
Hallo,
Ik weet niet of het nu nodig is om die categorien in te gaan voeren met de training. Denk dat op zondag morgen daar de tijd wel kort voor is inderdaad.
Ik erger me inderdaad wel aan al die mannetjes die staan te rammen in het parc Ferme om vooraan te komen. Het is inderdaad niet best voor je fiets. Op de manier zoals ze in Assen het Parc Ferme hadden gemaakt is dit al een stuk opgelost. Je zou het nog verder op kunnen lossen volgens mij door die voorsorteervakken zeg maar, nog iets langer te maken. Nu moesten rijders nog drammen om in die vakken te komen, dat hoeft dan niet meer. Het ging in ieder geval veel beter als in Oss waar niet van deze vakken waren.
Groeten Remon
Stel je voor zeg dat je nog moe wordt van het trainen…… Ik ben het helemaal eens met Dennis en Teun om de trainingen op te splitsen. Zeker op de zondag. Daarvoor is echt niet meer tijd nodig dan de 2 uur die er al voor staan. Klassen indelen in 2 groepen van 1 uur of liever nog in 4 groepen van een half uur en iedereen kan meer rondjes rijden dan normaal gesproken in 2 uur.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?