Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat op die baan voor het 4e achtereenvolgende jaar een NK wordt verreden?
Als de KNWU toch bezig is met het naleven van regels, dan kunnen ze maar het beste bij de baankeuringen voor de NK beginnen.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHallo,
Denk dat de Baan Keuringen binnen de KNWU streng genoeg zijn, maar we zijn met zijn allen een beetje verwend geraakt. Heiloo is misschien een wat mindere baan als b.v. doetinchem of valkenswaard. Als we alleen nog gaan fietsen op banen in Nederland die aan dezelfde eisen voldoen als Doetinchem of Valkenswaard en hebben we denk ik nog maar net 6 banen over in Nederland waar we deze NK's kunnen organiseren. Dat lijkt me ook geen goede zaak voor het bmx-en in Nederland.
Gewoon komen fietsen dus en internationaal genieten van de prachtige banen
Groeten Remon
Ik ben het dus helemaal met Remon eens. Af en toe zit er wel een mindere baan tussen, en met af en toe bedoel ik dus zeker 1x per jaar.
En Rianne, heb je de baan in Assen wel eens gemeten?? Die is op plaatsen ook niet breed genoeg, maar daar klaagt niemand over omdat het verder een mooie baan is.
Gertie–> vind je Tegelen nou echt niks, of zeg je dit omdat ik het hoor?? We hebben ondertussen al de eerste bocht aangepast en flink verbeterd en zijn al met de rest van de baan bezig.
Wie is JPG trouwens??????
Ik vindt het ook belachelijk dat daar een nk wordt gegeven. Ik ken al twee redenen om die baan te schrappen ten eerste de baan is te smal en ten tweede de laatste bult ligt te dicht bij de finish als we in terme van de k.n.w.u praten. Maar daar kijken ze niet naar ,maar dat zo topbaan als baarn wordt afgeschrapt omdat ze hem in de winter veranderd hebben vindt ik de grootste onzin want ik ben in baarn geweest en die ligt er top bij kunnen weinig banen aan tippen. En als ze hem dan nog op een andere baan hadden gehouden zal ik zeggen ok maar niet twee keer op de zelfde baan want dat zal voor veel kleintje,s de titel kosten. Veel kleintje,s rijden beter op hun thuis baan dus hebben de kleintje,s die in luikgestel en michien ook wel de grotere gewoon meer kans op punten dan andere rijders.En laten ze in heiloo gewoon een AK houden en geen NK want dat is de baan echt niet waard terwijl je veel mooiere banen heb in nederland.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?