Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Stelling van de dag 1

• Rianne

Nederlandse trackmanagers durven niet in te grijpen.

• Jeeves

heb ik geen last van

• Dennis Wissink

Op de ene nk rijd iemand een andere rijder eraf, en breng een deel vd pack ook ten val, ongestraft. En een nk later word er iemand terug gezet voor het alleen maar “hinderen” van een andere rijder. Wie durft nou waarvoor verantwoording voor te nemen. Op dit niveau zijn geen (geschreven) regels. Snijden, duwen en trekken, het gebeurt gewoon. Part of the game. Het afsnijwerk was erg onsportief. Nu ben jij het , volgende keer is zij het…

F#c% it.

• Dennis Wissink

Die paar extra punten en euro’s pak je wel in latvia. Het publiek zag dat je kon winnen vandaag. En dat is het meeste waard.

• oihhhufhtddujdtud

je bent een sul

• Paul Sloesen

Alle track-managers kennen de regel wel. Maar de ene past ze waarschijnlijk strenger toe dan de andere, net als met scheidsrechters bij het voetballen. De ene keer heb je een beslissing mee en de andere keer heb je de beslissing tegen of er wordt niet ingegrepen. Daar moet je maar mee leven, hoe vervelend het ook is als je in jouw geval een zege op een EK-ronde misloopt.

Paul

• dorus brink

volgende keer doe jij het bij haar en je heb toch laten zien dat je ken winnen

• BMXer

Je moet eigenlijk iet zo zeuren. Tijdens de wedstrijd wordt er altijd geduwd en gesneden. Het probleem is juist dat er in nederland veel te leif gereden wordt! Werd er hier ook maar eens echt geduwd tijdens de NK dan kun je je tijdens de EK je mannetje staan, in jou geval het vrouwtje.

Ik vind dus dat je overdrijft en vindt juist dat, zeker in de elite klasse, de trackmanager juist minder op moet treden.

groetjes

• Rianne

Beetje errug triest dat je je naam er niet bij durft te zetten.

• Remon Brink

"k vind dat de trackmanager zo min mogelijk in moet grijpen. Dus sorrie Rianne in jouw geval vond ik de beslissing ok (ook al had je moeten winnen) Maar ik heb ook een paar echt T-Bone acties gezien waar wel wat aan gedaan had moeten worden

Groeten Remon