Nederlandse trackmanagers durven niet in te grijpen.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsOp de ene nk rijd iemand een andere rijder eraf, en breng een deel vd pack ook ten val, ongestraft. En een nk later word er iemand terug gezet voor het alleen maar “hinderen†van een andere rijder. Wie durft nou waarvoor verantwoording voor te nemen. Op dit niveau zijn geen (geschreven) regels. Snijden, duwen en trekken, het gebeurt gewoon. Part of the game. Het afsnijwerk was erg onsportief. Nu ben jij het , volgende keer is zij het…
F#c% it.
Alle track-managers kennen de regel wel. Maar de ene past ze waarschijnlijk strenger toe dan de andere, net als met scheidsrechters bij het voetballen. De ene keer heb je een beslissing mee en de andere keer heb je de beslissing tegen of er wordt niet ingegrepen. Daar moet je maar mee leven, hoe vervelend het ook is als je in jouw geval een zege op een EK-ronde misloopt.
Paul
Je moet eigenlijk iet zo zeuren. Tijdens de wedstrijd wordt er altijd geduwd en gesneden. Het probleem is juist dat er in nederland veel te leif gereden wordt! Werd er hier ook maar eens echt geduwd tijdens de NK dan kun je je tijdens de EK je mannetje staan, in jou geval het vrouwtje.
Ik vind dus dat je overdrijft en vindt juist dat, zeker in de elite klasse, de trackmanager juist minder op moet treden.
groetjes
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?