weg met die regels gewoon ervoor beuken.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsEn je verlagen tot hetzelfde?? Onzin!!
Hebben ze tegen mij in Oss ook gezegd, maar als je wilt winnen kan dat toch ook op een eerlijke manier! Ik ga echt niet iemand opzettelijk afsnijden of van de baan afrijden omdat ze dat bij mij ook doen en ik daarom niet kan winnen. Gewoon doorzetten en de volgende keer beter opletten en harder (proberen te) fietsen.
Leuk gesprek hiero over beuken.
Weet ik best wel wat over, want dat heb ik afgelopen maand in Mours “geproefd ”
ik werd er ook 2 keer afgereden en ik was wel boos maar ze deden er niks op uit.
Een paar uur later baalde ik nog wel maar kon er ook wel gein om maken, en de volgende keer ga ik er gewoon weer vol voor en als iemand naast me zit doe ik mijn best om er voor te zitten en als er een beetje duwen bij te pas komt doe ik dat, want als je niet duwt wordt je er zelf wel afgeduwt ( ik spreek hier volledig uit eigen ervaring )
En het klopt volledig dat er in Nederland veels te aardig wordt gereden, een beuk hier en daar maakt je gewoon harder en uiteindelijk ook veel beter, en als je er een keer uitgebeukt wordt, pech gehad, je leert er alleen maar van en de volgende keer kun je het opvangen of voorkomen.
en Joost, toch wel klasse dat je er opzicht niks op uit deed in Luiksgestel. Jij weet harstikke goed hoe het is om een beuk te krijgen of te geven.
–==bobo==–
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?