Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nog steeds gekloot klikpedalen

• Teun Stam

Ik vind dat ouders en begeleiders minstens net zoveel verantwoordelijkheid hebben dan de KNWU bij het vaststellen van een verzet. Hoe kan je dat per klasse gaan bepalen? Ik zie rijders van 12 jaar, sterker, groter en zwaarder dan rijders van 15 jaar. Dus geen leeftijd, maar op gewicht het verzet bepalen?

Eerst wegen, dan racen, wellicht een oplossing. Misschien ook voor de kantine omzet.

• Hans Zweverink

He stam, wat moet jij dan wel niet voor een verzet hebben.

Moeten ze aan de finisch helemaal een vangnet hebben, want als je dan op gang bent!!!

En geen laatste bocht meer maken maar een en al recht stuk. Kunnen ze je ook niet meer in de tese drieten in de laatste bocht

Groetjes Scramble

• Teun Stam

Tese drieten, zeker geheim taal van een SCRAMBLE.

Hoe zit dat met die nieuwe baan van jullie daar ik Doetinchem? Is die wel gebouwd op een deugdelijke wijze, zodat ook rijders met mijn postuur, ja zo'n afgetrainde buikspier, op volle snelheid naar de finish toe kunnen.

Al die bochten in zo'n circuit is maar onzin, lekker lang en rechtuit, komt die wellicht ook bij jouw voor de deur langs en hoef je niet meer met je auto naar het circuit af te reizen.

PS, Als jij nog eens de capaciteiten van een echte 40+ zal krijgen, ben ik de eerste die je zal uitnodigen voor een ritje. En achterop natuurlijk, kan je me een keer bijhouden.

• Hans Zweverink

Tese moet zijn Tesse en dat is plat voor jas zak en drieten kun je natuurlijk wel raden. Dat doet de burgemeester als ze Hans S. weer eens zien verschijnen.

Er is een tekening van de baan ergens op een site alleen kan hem nog niet vinden. Doe me je e-mail adres even dan mailen we hem ff.

Kun je hem vast onder je kussen leggen zodat je hem kunt dromen.

Alleen volgens hans S zijn de cruiser 35+ al uitgeschakelt voor de laatste bocht, met een wasbord van 7 stuks.

We zullen zien.

Groeten Scramble

ps zaterdag avond ben ik weer niet in de tent wordt dus weer gezellig

• Teun Stam

t.stam@12move.nl

• Bert

Als de KNWU een besluit neemt moet dat gelden voor ALLE takken van de wielersport.

Wat bij de BMX slecht is voor je lijf is dat bij veldrijden en mtb ook.

Verschillende regels zijn niet uit te leggen en in het kader van het weghalen van barrieres tussen de wieler diciplines al helemaal niet.

Kliks zijn niet gevaarlijk als ze juist gebruikt worden.

Bert

• robin

Persoonlijk vind ik van het klikpedaal hetzelfde als van de klapschaats en de steunzool maar ik het een heel epistel geschreven aan m.van.spellen.hetnet.nl en als die nu zonodig BMX wil heten moet ze het verder zelf maar weten en zoniet dan graag forwardden naar betrokkene en die kent u wel want ze heeft ook zo´n fiets! en dat ze dus mailt naar robin@stofmeel.com. dank.

TIP: klikpedalen in combinatie met het -geheel ten onrechte- in de vergetelheid geraakte bananenzadel!