Hallo
Zeg prof, noem eens 1 baan in Nederland waar een kombocht ligt waar je met 5 man (op[ volle snelheid) doorheen kan. Bedoel je met prof eigenlijk professor of professional???
Luyksgestel was gewoon een gezellig NK-weekend. Lekker weer, een leuke sfeer, het goede bericht dat die Duitser het gaat redden…..
De baan is inderdaad niet uitdagend voor de meeste rijders, je kon gewoon nergens het verschil maken. En dat is gewoon zonde. Het is dus te hopen dat daar in de toekomst iets aan gedaan wordt door de vereniging.
En dan dat starthek…. Ik ga proberen of ik de volgende wedstrijd om het hek heen mag rijden vlak voordat de rest van start gaat. Dat is iets eerlijker voor mij, hoef ik niet steeds aan een inhaalrace te beginnen (inhalen is dus wel mogelijk in Luyksgestel, maar als je het goed doet is dat overal mogelijk). Maar mijn vader is weer trackmanager, dus die zal mij wel niet willen bevoordelen (en zo lang ik geen andere rijders t-bone zal ik ook wel niet met hem te maken krijgen..) en lijkt dit geen optie.
Maar ondanks dat ik liever in Valkenswaard of Kampen fiets (wie niet??), heb ik wel weer zin in de volgende NK. En als men zich iets minder bezig houdt met zeuren en negatieve kritiek geven (positieve kritiek mag ook wel eens gegeven worden) en alleen met onze sport en de positieve aspecten dan zullen wel meer mensen dat gevoel hebben.
Sorry Hans, het zijn weeer teveel regels geworden; volgende keer beter.
De groeten, Paul Sloesen