Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Luijckgestel

• Prof......

Dat bedoelen wij juist, er is geen baan in ons land waar je met zoveel rijders tegelijk door een KOMBOCHT kan rijden en waar b.v. Joost weer kan laten zien hoe wij in Nederland mooi kunnen inhalen zonder daarbij een ander te beletten en zonder zichzelf in de beukers te fietsen.

Dus lijkt mij de bochten te hoog en smal,laten we iets nieuws bedenken met iedereen hier op de site.

• bmxer

dat starthek was niet zo'n probleem maar ze moeten er gewoon eens normale

bulten inlegen geen bulten die je gewoon door kan trapen

• John

Dan moet je zorgen dat je een goede start hebt….trainen dusmeeeeee schreef:

>

>

> Onwijs k#t ja vooral het starthek en de baan dit is toch geen

> baan bijna niet inhalen!!!

• John

Och iedere baan heeft wel wat……….

• John

Lekker strandweer

• ?@!

misschien rijden die kleintjes wel goed maar de groten rijden voor geen meter

• bmx

Eej hoezo de groten rijden niet goed, bedoel je die uit Luyksgestel ??/ Ik denk dat je er wel wat op kunt noemen die goed rijden . en ook andere grote rijden er niet slechter op hoor op z'n baan!!!

Greetzzzz

• Angelique

he luitjes,

Luijckgestel was een leuk weekend. Tevens heb ik goed gepresteerd. Anita hopenlijk kun je snel weer fietsen.

• Anita

Ja ik hoop het ook. Gaat al weer een beetje beter met mijn arm, maar ik kan nog niet echt kracht zetten dus waarschijnlijk vliegt deze NK ook aan mijn neus voorbij. Ik probeer een beetje rustig aan te doen en af en toe wat met mijn arm te oefenen maar het schiet niet echt op. Waarom duurt dat altijd zo lang?!

• kim

hey anita…….

Ik mag zondag gelukkig wel al weer fietsen!!!

Heb nu genoeg rust gehad, en ga morgen weer rustig trainen, en hopen dat het een beetje lukt!!!

Ben ik wel blij om!!

Ik hoop dat jij mee doet hor!!!

Suc6 nog ff verder!!!