Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wat vonden jullie ervan hoe dorus die joost uit de

• bobo

ik vondt het niet normaal

• john

Zelfs Joost hoor je er niet over….dus waarom oude koeien uit de sloot halen.

• Paul vakkers

Inderdaad,!!!!!!!!! Joost zelf vond de straf die Dorus kreeg niet nodig.

Dus waarom dat napraten als de “GROTE” jongens het zelf kunnen oplossen.

Daarbij is dit FIETSCROSS en geen DAMMEN.

In Nederland zal je er iets van moeten leren zodat je de volgende keer een andere inhaal situatie zal moeten bedenken.

• kim

Ik vond het ook niet normaal!!!

Maar als Joost het er niet meer over heeft waarom wij dan wel??

Het is toch allemaal gebeurd en je kan het echt niet terug draaien meer!

• Bobo

ff een vraagje wat er niks mee te maken heeft maar wie is bobo dan weer, ik ben het niet en was de eerste met die naam.

ik vraag vriendelijk je naam te veranderen

dankje …..::::: BoBo :::::…..

• Gertjan

Ik vind het wel wat hebben van die acties, krijg je teminsten een beetje actie en spanning op de baan.

• Joost

Dus Gertjan als ik het goed begrijp wil

jij nog wel eens geregeld over de kombocht liggen, dat is voor jou actie???

Doe ff normaal man!

Doe mij dan maar een paar mooie jumps en no contact inhaalacties, daar heb ik meer bewondering voor, mensen die iemand in kunnen halen zonder dat ze de ander het vervolg van de wedstrijd onmogelijk maken. Iemand eruit beuken kan iedere gek op een fiets.

Joost Wichman

• dorus

Als je iemand een gek noemt die iemand eruit duwt waarom zeg je dat dan niet in zijn gezicht.Maar weet je wat ik zielige mensen vindt die tot de streep doorfietsen in de manches voor een paar punten of wie tegen trackmanagers op de baan gaan zeggen dat iemand midden op de baan stil staat of zonder nummerbord rijdt.En dan noem je mij een gek hadt je op de finish moeten zeggen dan hadt je ook nog een beuk buiten de baan gehadt.maar verwacht nog maar veel meer ik wordt steeds gekker

dorus brink

• michael

wat hij deed is niet normaal en wat jij nu zegt slaat nergens op en maak eerst maar bekend wie je bent en dan pas je grote bek los trekken

• michael

wat hij deed is niet normaal en wat jij nu zegt slaat nergens op en maak eerst maar bekend wie je bent en dan pas je grote bek los trekken