Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wat vonden jullie ervan hoe dorus die joost uit de

• Teun Stam

Wel een beetje sportief blijven ja. We komen natuurlijk wel om te racen en niet om te beuken, dat doe je maar met mens erger je niet als je niet kan winnen.

Maar een beetje contact mag er gerust wel zijn, maar nooit zo dat het gaat om een ander uit de baan te zetten.

Al dat gelul er om heen, dat lost zeker niets op. Gewoon racen met ze'n allen, daar komen we toch voor?

• Gertjan de Haan

Ja dat is ook wel zo..maar een beetje actie in de bochten is ook wel mooi….

Je kunt natuurlijk ook te ver gaan zoals dat af en toe nog wel eens gebeurd….

maarja dan moet je ook niet gaan zeuren als je dan wordt terug gezet…

..Gertjan de Haan..

• Dorus Brink

Ik weet niet wie mij naam gebruik maak me ook niets uit maar als je een man bent zeg dan gewoon je eigen naam.Ze kijken mij al scheef aan op de fietscross en met zulke berichten nog meer.Want die duw tussen mij en joost was niet zo bedoelt maar die bocht was zo glad dat ik omhoog gleed en joost was daar de dupe van en ik zelf ook want ik ging zelf ook bijna over de bocht.En werd ook vierde en dat ze me dan terug zetten naar een vijfde plek dat zal wel zo horen.

• Paul Sloesen

Kijk, en met zo'n reactie van Dorus kunnen we wat. Toch goed dat je hier nog op reageert. . Die bocht was inderdaad glad en als je met zo'n snelheid doorglijdt en er zit iemand boven je, dan is de kans groot op zo'n botsing waarbij er een valpartij kan plaatsvinden tussen 2 rijders of er 1 de bocht over gaat. Je had dan alleen de pech dat het voor die baancommissaris op die plek leek op een t-bone actie.

Paul Sloesen

• Anita

sorry hoor maar in de manches doortrappen tot de streep voor een paar puntjes hoort er volgens mij bij hoor. Die kleine kinderen krijgen op hun fl*kk*r van hun ouders als ze het niet doen en dan zullen de eliten ff laten zien hoe het niet moet.