Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

hoe vonden jullie het hoe dorus joost uit de baan

• bobo

wat vonden jullie ervan hoe dorus brink joost wichman uit de baan duwde in luykgestel.ik hoor iedereen er stil over zijn maar ik trek me mond open. ik vondt het niet normaal

• Angelique

He bobo,

Eerlijk gezegd heb ik het niet gezien. Wel heb ik gehoord dat het niet op een nette manier ging. Dat gelul met er uit duwen hoort gewoon niet. Het is geen eerlijke manier. Maar nog maals ik heb het niet zelf gezien.

Als jij je mond open doet moet je ook je eigen naam erbij zetten !!

• john

Agree

• Jeeves

Hoort erbij word hij hard van

• Hans Zweverink

Ik heb het half gezien.

BMX blijft natuurlijk ook een contact sport. T-bonen is natuurlijk uit den boze, maar als je een bocht op zeer veel manieren kunt nemen en de koploper rijdt van binnen naar boven en een rijder met inzicht zet zijn aanval al in halverwege het stuk als je aan komt rijden. Hij gaat van binnen naar buiten en dan kom je elkaar tegen als je de bocht uit komt. Wie ligt er dan voorop en wie mag er dan op dat moment dan de ideale lijn kiezen. Een schouder contact moet kunnen.

Alleen heren trackmanagers, roep de rijders bij elkaar en laat ze hun eigen ervaring vertellen. Ook nu blijkt weer (net als in Assen sportklassse) dat de rijders er zelf wel uit zijn met elkaar of het nu met opzet gebeurt, of dat ze zelf een stuur foutje maken en dat ze het belachelijk vinden dat de andere rijder terug gezet wordt.

Hans Z

• Anita

dat is bo kleinhesselink