Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Waar NK's in 2003

• Paul Sloesen

Hallo

Ik ben benieuwd waar jullie graag de 6 NK's willen rijden in 2003, nu er zoveel gepraat is over welke baan nou wel en welke niet goed is. Aub niet 2x dezelfde baan (het is niet ieder jaar feest..) en als je tijd hebt ook even beargumenteren.

Mijn keuze:

- Valkenswaard –> commentaar overbodig

- Kampen –> zie V'waard

- Tegelen –> tja, ik rij nou eenmaal graag op mijn thuisbaan

- Baarn –> afwisselend en mooi 2e stuk

- Oss –> hoort gewoon bij de top 6, zit (bijna) alles in

- Doetinchem –> ik weet niet hoe de nieuwe baan eruit gaat zien (ik kom maar niet op een pagina met een tekening van die baan, maar ik vertrouw de ontwerpers genoeg om het een superbaan te laten worden

Verenigingen die hier niet bij staan, ben aub niet beledigd. Ik wil bijna overal wel een NK rijden, zolang een baan maar “eerlijk” is.

• kim

wat dacht je van uithoorn??? Die wordt als alles goed verloopt ook Nk waardig gemaakt dit jaar…………

• Nibor

Mijn lijkt het ook wel leuk om er weer een paar andere bij te krijgen ik denk voor zuid aan : Valkenswaard -Veldhoven en misschien wel Schijndel want daar is geloof ik ook alles veranderd. Verder zou ik Baarn en Doetinchem ook wel weer willen bezoeken, want ik vind dat er meer afwisseling moet komen in de NK cyclus. Verder zou ik ook graag weer eens zien dat er misschien door meerdere verenigingen samen weer een INDOOR kan worden gerealiseerd.

• Dorus Brink

Gaanderen(leuke en zeer moeilijke baan)

Doetinchem (is een perfecte baan en zal ook zo blijven)

Oss(mooie baan alleen ze moeten een paar bulten aan passen en iets moeilijker maken want daar stond oss om bekend en nu niet meer)

Baarn(leuke baan voor jong en oud)

Valkenswaard(leuke baan en goede training voor wk 2004)

Kampen(leuke baan alleen even de bochten aanpassen)

Haaksbergen(ik moet er nog 1 bij dus danmaar haaksbergen niet echt mij baan maar oke of iemand anders moet nog een leuke baan weten )

• Bobo

ik zal zeker voor deze banen gaan:

1. Doetinchem <– mijn thuisbaan en zal ik graag of willen openen ( http://ijsselcrossers.0catch.com/bmxtrack/ << de nieuwe baan zoals beloofd )

2. Valkenzwaard <– zoals dorus zei is het een goede training voor de WK en het is 1 van de beste banen in Nederland.

3. Oss <– Heel erg veel techniek en gewoon een prachtig circuit.

4. Haaksbergen <– heel mooi en voor alle leeftijden iets te bieden

5. Baarn <– altijd 1 van de mooiste banen geweest ( alleen de top laag moet verbeterd worden vanwege regen )

6. Schijndel <– er gaat een gerucht wordt dat deze baan ontzettend mooi zal worden, en als dat zo is wil ik er rijden.

Zo Paul genoeg argumenten ? j/k

Het zou heel mooi zijn als deze banen gekozen worden voor 2003

• Raimond

Kampen - Mooie technische baan

VAlkenswaard- tevens technisch en een groot compex

Oss- Mooie baan voor iedereen

Schijndel- tevens mooi voor jong en oud

Luyksgestel- hier heb ik goed gepresteerd….vandaar…

Haaksbergen- Technisch en mooi

Beargumenteren vindt ik moeilijk. Op welke baan er ook gereden moet worden, je hebt je maar aan te passen. De nummer 1 moet in principe op alle banene kunnen rijden.

• Angelique

Ja die RAimond moet Angelique zijn foutje !!!

• Rianne

Leuk hoor als iedereen de banen op noemt waar die graag wil fietsen. Maar ik geloof niet dat er wat op uitgedaan wordt.

Wij willen dan misschien wel op een baan rijden, maar als die club geen wedstrijd aanvraagt, houdt het op.

En dan een regel. Als er een EK of andere grote wedstrijd aan een club wordt toebedeeld, mag er niet eerst een NK op die baan verreden worden. Dan zouden de andere clubs niet genoeg aan bod komen. Maar volgens mij zou het wel ten goede aan de resultaten van de Nederlandse crossers komen bij de grote wedstrijd. Wat is dan belangrijker?

• Paul Sloesen

Rianne, dit was niet als discussie-onderwerp bedoeld. Ik weet ook wel dat de toewijzing van NK's aan diverse regels onderworpen is, maar het ging / gaat mij erom dat iedereen gewoon kan zeggen waar ze een NK willen rijden (bijv. Dorus met Gaanderen).

Niet zo serieus dus aub.

De groeten, Paul

• Anita

1. Luyksgestel —> tsja, afgelopen 2 keer had ik wat punten willen pakken maar als je geblesseerd bent gaat dat niet he. Zou het graag nog een keertje willen proberen (maar gaat toch niet door…volgend jaar niet bij ons).

2. Schijndel —> schijnt een mooie baan geworden te zijn en aangezien ik er al een tijd niet geweest ben, wil ik er nog wel een keer heen.

3. Doetinchem —> vorige baan was ook super, dus deze zal ook wel mooi zijn.

4. Valkenswaard —> ging vorige keer wel goed.

5. Uithoorn —> vond ik vorige keer met het NK clubs ook wel leuk

6.Veldhoven —> dan kan iedereen zien dat het nu echt wat geworden is! Ze hebben een super mooie baan aangelegd!

Nou, het zijn er wel een heleboel in zuid, maar het gaat er alleen maar om wat ik graag zou willen hè. En we weten toch dat 4 wedstrijden in zuid niet kan. Maar ja, we zien wel wat het volgend jaar wordt. Mij maakt het niet uit. Als ik maar kan fietsen.