Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

starthek.

• rene van Eijden

Hoe kan het mogelijk zijn dat er een NK wordt verreden, nota bene nog 2 keer ook op een baan waar het starthek niet goed van functioneerd.

Van mijn kant af belachelijk.

Ik snap niet dat ze zoiets toe staan.

• Bobo

Vind ik ook Rene, ben er zelf ook 2 keer overheen gegaan, 1 keer mijn eigen fout en de 2e keer dat hij bleef staan.

Het blijkt zo te zijn in L dat als alle rijders tegen het hek aan duwen hij eerder valt, en als er maar 2 tegen duwen en de rest optrekt, het hek veel later valt ( B finale junior men )

Maar ze konden hem niet veranderen want dat moet tegelijk met de baan keuring, 1 jaar van te voren.

…..::::: BoBo :::::…..

• Hans Seesing

Bobo denk je werkelijk dat “de keurmeesters” een halfjaar na de keuring nog weten hoe het hek valt.

Hans Seesing

• Hans Zweverink

denken jullie nu echt dat ze met een baan keuring de keurders gaan controleren hoe een hek valt. Ze kunnen amper zelf fietsen, laat staan dat ze na een jaar nog weten hoe een hek valt.

Er had zeker wat aan het vallen van het hek gedaan moeten worden. Als je de eerste NK dat niet doet ala. maar de 2de nk had er wel wat aan moeten gebeuren en zeker om ook het voordeel van eigen rijders te beperken.

kortom een minpuntje voor de promotie van BMX. waarom zijn we niet naar Kampen gegaan, of in overleg toch nog de 1ste NK in Doetinchem zoals Haaksbergen had voorgesteld?

Ik ben daarom maar eens een Zondagje bij moeders de vrouw gebleven, ook wel eens lekker.

gegroet

• rene van Eijden

Hans,

Precies wat ik bedoel.

Er moet dus gewoon verandering in komen in het beleid van de fietscross, met crossers zelf op de eerste plaats.

• Bobo

Hans en Hans, jullie hebben gelijk dat ze dat na een paar maand al vergeten zijn, een paar simpele veren aan het hek had het al veel beter gemaakt

en als je naar Baarn kijkt, naar hun baan, dan zie je gewoon dat die “verandering” bijna niks voorstelt

• Anita

Bij die b-finale junior men heeft er iemand zijn stuur te hoog opgetrokken, zodat ie over het hek kwam en zo het hek tegen hield. Dit was dus niet door het hek, maar de persoon die dit deed.

• Anita

Heb je gezien hoeveel mensen er met de EK rondes in Kampen over het hek zijn gegaan?

• Remon Brink

Tjonge Anita je heb het zwaar bij dezen.

Denk dat niemand het leuk vind om twee keer naar dezelfde baan te gaan zo vlak achter elkaar welke baan dat ook is. Het starthek valt idd erg lastig in Luijksgestel, hij blijft hangen op groen wat starten moeilijk maakt.

"k ben er ook van overtuigd dat hij niet viel bij de Junior b -finale. Maar het gebeurde 1 keer die dag net als zaterdag in de training ook 1 keer. Denk niet dat je dat zo makkelijk kunt veranderen, omdat je die fout in de elektronica toch niet vind.

Denk wel dat luijksgestel nu naar de fout moet gaan zoeken en de afstelling van het hek moet perfectioneren.

Groeten Remon

• Teun Stam

Oh, was jij thuis gebleven Scramble. En ik maar denken dat je nog steeds stond te wachten dat het hek viel.