Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

starthek.

• Teun Stam

Wellicht een kans voor onze rijders vertegenwoordigers! Wie zijn dat ook al weer?

• Hans Zweverink

Rijders vertegenwoordigers??

Is dat niet een beetje ouderwets, volgens mij bestaan die niet meer, ik zie,hoor er niets meer van. En als ze er zijn hebben ze toch niets in te brengen bij de heren en dames die dat dan door moeten sluizen naar de CFX. Ze hebben nl geen stemrecht meer met zo'n vergadering. Dus ja knikken en nee bedoelen.

Ik denk dat ze maar eens flink aan de bel moeten trekken en vertellen hoe de zaken er voor staan en hun stem weer eens terug halen. Want zij weten tenminste wat er leeft, speelt onder de BMXers

Hans Z

• Frank

Wie neemt het initiatief? Ik ben voor een rijdersvertegenwoordiging maar dan moet er toch echt wel eerst een heleboel op papier komen over de mogelijke invloed van deze! De vorige zijn gestorven omdat toch alle ideeen van tafel werden geschoven! Wie heeft er dan nog zin om deze taak te vervullen?

• Teun Stam

Dit initiatief moet bij de rijders liggen, of leggen, wat doet die kip ook alweer.

Indien er per afdeling een of meerdere rijders zullen opstaan, wil ik de coordinatie op me nemen, en een schema op gaan stellen op welke manier wij als rijders denken dat het een en ander zal moeten. Natuurlijk zal het eerste vereiste zijn, dat deze vertegenwoordigers een stemrecht krijgen of op een andere wijze invloed kunnen uitoefenen, zodat er wel het een en ander met hun mening zal worden gedaan.

Zowel op als naast het circuit heeft iedereen zijn eigen mening. Allereerst zal het een must zijn hier een eenlijnig geheel van te maken.

Dus rijders, pols eens om je heen of dat er liefhebbers zijn die deze uitdaging aandurven.

Dus niet schreeuwen, maar doen!!! Ik stel voor om op de zaterdagavond voor de NK-club in Valkenswaard een meeting te houden, waarin we kunnen discuseren op welke wijze we opnieuw een rijders vertegenwoordiging op willen gaan zetten.

Mensen die dit initiatief ondersteunen???

Vertel het voort.

Teun Stam

• Hans Zweverink

Hele wijze woorden!!!

Nou rijders, kom maar eens op met jullie ideen we hebben nu een heuse gespreks leider en ik wil jullie dan ook allemaal uitnodigen aan

TEUN's STAMTAFEL

Ik ben er een voor stander van en wil mij er ook wel voor inzetten dat deze mensen ook weer stemrecht krijgen in de belangrijke vergadering over beslissingen in wedstrijd regelementen en over keuzes van waar NK's gehouden worden. Maar ook over ideen over de toekomst, hoe krijgen we meer mensen op de fiets en hoe kunnen we een dag of weekend veel leuker invullen . Zo zijn er nog veel meer dingen.

Ook van jongere rijders willen we hier meningen over weten. Reageer(en nou eens niet anoniem) wat je ervan vind. ik zal er een nieuw onderwerp van maken.

• Teun Stam

Goed idee Hans.

Buiten het circuit zitten we toch wel eens op dezelfde lijn. Hoe kom je trouwens aan die naam. Ben je in Aalsmeer in de kroeg op de hoek geweest hahaha.Dan zal je ook wel gehoord hebben dat ik daar niet altijd spa-rood en vitamientjes drink.

Nu maar hopen dat ze op je oproep gaan reageren.

Dus rijders, REAGEER.