Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Achteruit rijden met je bmx

• Len

yow mensen,

ik heb een freestyle bmx van haro, en ben de laatste tijd best veel bezig met het oefenen op achteruit rijden. het irritante vind ik dat ik mee achteruit moet trappen ( niet alsin achteruit rijden dat ik hem ‘aandrijf’ ) maar ik moet dus als een gek achteruit trappen. tegenvaller dus…

totdat ik een een filmpje een kerel een achterwaarste manual doen!!! hij reed naar achteren op zn achterwiel en hield zn benen ( of voeten eigenlijk) gewoon stil !!!

mijn vraag, kan dit in het echt ook en zoja wat meot ik aan mn bmx opknappen?

of is het trucage??? hij komt wel heel mooi van de grond af….

• robin(adje)

je moet gewoon je bek houden

• niels

hey ad niet te stoer he

• niels

hey ad niet te stoer he

• bob

tsssss adje is wel zielig

• k

doe even zielig adje

• Monique

Sorry hoor maar dit begrijp ik even niet. Iemand is heel erg blij met zijn nieuwe freestyle bmx fiets, en heeft daar wat vragen over.Vervolgens moet hij volgens Adje zijn bek houden.Wat doe je eigenlijk op dit forum Adje als je niets zinnigs weet te zeggen? Groetjes Monique

• Teun Stam

Adje?

Een schatje of een watje?

• Anita

Watje…of nie Robin!!!!!

Sjonge jonge. ik dacht dat jij wel wat volwassener geworden was sinds je in de Dornier binnen bent geweest, maar dat valt dus weer vies tegen.

Enne…d'r valt toch niks meer aan te doen wat er met Rick gebeurt is.