Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

trackmanagers

• robin(adje)

Vinden jullie die trackmanagers ook niks nou ik dus wel ze zitten altijd te zeveren ze moeten gewoon een keer hun bek houden ik mag nieteens zonder crossbroek op de baan nee hij trekt volle zalen zullen we zeggen

• Teun Stam

En jij maar denken dat je zonder broek iedereen achter je kan houden?

• Paul Sloesen

Leer eerst maar eens in iets beter Nederlands te typen, dan mag je vast wel een korte broek aan met NK's. Voor jou wordt er wel een uitzondering gemaakt. En zet je volledige naam erbij, als je kritiek hebt op mensen moet je niet anoniem blijven.

• Bert

De regeling dat je vanaf dit jaar bij NK's altijd een crossbroek moet dragen is eind vorig jaar aan alle verenigingen meegedeeld.

Als je dat niet weet ligt het dus niet aan de trackmanager.

Bij ALLE KNWU wedstrijden geldt ook dat je tijdens de training ook je nummerbord op je fiets moet hebben!

Dan weet je dat nu ook. (zie BMXInfo juni 2002 blz 28)

• Monique

Volgens mij is het onderwerp crossbroek al eens aan de orde geweest op dit forum.Maak je eigen niet zo druk en leef gewoon de regels na net als iedereen moet. En misschien kun je een beetje minder grof zijn in je taalgebruik t.o andere mensen.