Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ideetje

• BMXER

Ideetje……………..

Wie weet waar de EK'S van volgend jaar worden verreden?

Het lijkt mij een leuk idee om een grote bus te regelen, en wat rijders bij elkaar te krijgen, om zo naar die wedstrijden te gaan.

Om zo wat meer rijders van Nederland mee te laten kunnen doen, want dit alles loopt dit jaar geloof ik toch aardig in de papieren voor sommigen!!!

Wie lijkt dit een leuk en goed idee, zo druk je de kosten ook nog een beetje.

En dan een leuk hotel af huren met ze alle, moet toch geen probleem wezen dacht ik zo, als we zo iets vroeg tijdig kunnen regelen.

Ik gooi het maar in de groep hoor en ik hoor het wel van jullie.

doeiiiiii

• Bobo

Goed idee en het is al eens eerder gedaan.

Maar ik vind het best hoor en dan ieder1 een beetje benzine geld betalen en rijden maar.

…..::::: Bobo :::::…..

• Hans Zweverink

Prima idee, maar dan zijn er altijd maar weer mensen die alleen maar willen profiteren. Mopperen dat het te duur is het beste plaatsje hebben,als eerste uit de bus is en niets voor de andere overheeft. En vorr diegene die het allemaal moet regelen kan de @!#$ weer opknappen en achter het geld aan vangen.

Geloof me ik vind het een perfect idee, maar dan moetener hele goede afspraken gemaakt worden van te voren, want gezelligheid daar houden we wel van en zeker een bus vol BMX ers.

Dus kom maar eens met een idee

HAns Z

• arno

Wij hebben het een aantal jaren geleden met de club (KWC-Kampen) ook gedaan. Met een touringcar zijn we naar de indoor in Denemarken gegaan. Maar het bleek toch duurder te zijn (voor ons), dan dat we gewoon met onze eigen auto gegaan waren. en gezellig was het zeker.

• BMX

Zal het eens gaan uitwerken en kijken wat het allemaal gaat kosten zo iets.

Maar als alles door gaat dan word het wel vooruit betalen op een aparte rekening en niks geen gezeur van achteraf betalen.

Dan kan het ook niet fout gaan dacht ik zo?

Nou tot hoors