Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Teun's Stamtafel

• Paul vakkers

Hallo beste fietscross vrienden, geloof mij dat er mensen van de KNWU zijn die regelmatig dit forum bezoeken.

Dus doe gerust dat wat je wilt doen of zeggen, zij zullen het lezen.

En ga zeker HIER mee door nou zijn we wel goed bezig.

afz. een echte fietscross liefhebber

• Teun Stam

Bert,

Ik vind niet dat een KNWU op deze wijze hoeft te reageren, laat staan een discussie aan zal moeten gaan. Ik deel de mening van Paul dat zij zeker deze site zullen bezoeken, dus zijn zij zeker op de hoogte van de punten die door ons worden aangesneden.

Indien wij in staat zullen zijn de punten die op deze site worden genoemd te onderbouwen met feiten en de meningen van de rijders uit te dragen op de wijze waarop dit behoort te gaan, dus niet via een site als deze, maar via de bekende organen, de KNWU best genegen zal zijn om te reageren.

Deze site kunnen we gebruiken om de meningen zoals deze leven in BMX-land tegen elkaar af te wegen en de voors- en tegens te bespreken. Deze meningen kunnen mee gaan wegen in het uit te zetten beleid op welke wijze de rijders en andere liefhebbers denken de BMX uit te laten groeien als een volwassen sport.

Dus niet alleen voor of tegen stemmen, maar juist je mening te onderbouwen met feiten, daar kunnen we wat mee. En niet wegdraaien op het moment dat we ons zin niet krijgen, want onze mening behoeft geenszins doorslaggevend te zijn, echter wel zwaar meewegend.

Goh, ik krijg er steeds meer zin an.

Wie volgt?

• Hans Zweverink

Beste Bert,

In het onderwerp kampioenstrui werd er wel degelijk gereageerd door Egon van Kessel dat vond ik ook klasse. Net als Paul V zegt er wordt wel degelijk gekeken door de KNWU. Maar dat mag ook, en ze hoeven ook niet te reageren.

Verder zij de woorden van Teun natuurlijk zeer wijs en daar gaan we mee verder. Ook wat Paul S schrijft is het probleem.

Ik heb een opzet gemaakt hoe we dit eventueel kunnen gaan opzetten.

Als Teun mij nu even zijn e-mail adres doet kunnen we dit bespreken, en anders in Esselbach( niet zaterdags avonds, want dan zit ik al weer thuis te zuipen)

die van mij is hans.zweverink@hetnet.nl, hier kun je uiteraard ook heen mailen als je anoniem wilt blijven wat betreft deze site.

Verder zal ik ook kijken of er nog een uitnodiging kan komen in BMX info, en wil ik graag iemand spreken van Valkenswaard om daar ruimte te reserveren voor de zaterdag avond voorafgaande aan de NK clubs.

Ook ik krijg er zin in Teun.

Tot horens Hans Z

• Hans Seesing

Stamtafel goed idee.

Even m.b.t. de KNWU. Ik ben het regelmatig niet eens met deze bestuurders. Vandaag ben ik zeer tevreden over de mannen en vrouwen uit Woerden.

Heb de Oranje Shirts (met oa klein Schijf logo-tje) opgehaald, goede kwaliteit, mooie pasvorm, gewoon top.

Goed geregeld.

Hans Seesing

• Hans Zweverink

Hallo heren en dames bmxers we hebben nog geen aanmeldingen binnen voor rijders vertegenwoordiger(ster)s

dus wel even wakker blijven allemaal he

• Teun Stam

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaah……………………

IEDEREEN IS STIL, EN WAARSCHIJNLIJK ZEER TEVREDEN.

Ik krijg slaap. Voor de rest allemaal wakker.

Welterusten.

• Een bmx supporter

Een vraagje Teun,

Zoals ik het allemaal goed begrijp zoeken jullie een rijders vertegenwoordiger, voor na de K.N.W.U. toe, of heb ik dit mis?

Is het de bedoeling dat een rijder dit zelf gaat doen, of mag het ook een buitenstaander zijn?

Vind dit een heel goed onderwerp, en zou graag hier aan mee willen helpen als dit mogelijk is.

Want ik vind dat je de rijders niet met de problemen moet op zadelen die er zijn, laat die gewoon lekker rijden, en mooie uitslagen neerzetten, zodat we kunnen laten zien dat de bmx geen klein kind meer is.

En probeer iemand te vinden die een beetje bekend is in dit wereldtje, zodat die met de rijders kan praten en alles op papier kan zetten om zo te kijken wat er allemaal leeft onder de rijders.

En wat die graag allemaal zien veranderen.

Je zou een lijst van alle BMX rijders aan de K.N.W.U. kunnen vragen met adressen en dan een soort enquete kunnen rond sturen om te kijken wat er zo al leeft.

Nou ik hoor het graag van je Teun, als er mensen van langs de baan zijn die kunnen helpen.

• Teun Stam

He supporter,

Het is de bedoeling dat de rijders aan gaan geven wat zij verbeterd willen hebben. Ik heb zelf aangegeven dit te willen coordineren, echter zullen er wel een aantal rijders hun steentje moeten bijdragen.

Jij geeft al aan dat dit ook mag of kan worden uitgevoerd door ouders en/of begeleiders, omdat je de rijders lekker moet laten fietsen. Dit is natuurlijk juist hergeen waar het om draait. Vele rijders vinden dat er niet naar hun wordt geluisterd, en dat hun mening niet word gevraagd en/of word gehoord. Wij willen hier een kentering in aanbrengen, zodat de mening van de rijders binnen de BMX zal worden uitgedragen, de mening dus van allen en niet een klein aantal.

Een aantal mensen om mij heen zijn van mening dat de lijnen tussen de rijders en de FX veel te lang zijn, waardoor er veel misverstanden zijn. Dit willen we gaan doorbreken, echter zullen we met ze'n allen gaan kijken op welke wijze dit binnen de huidige organisatie mogelijk zal zijn.

Kom dus naar het overleg op zaterdag avond in Valkenswaard, waar wij een discussie op gang willen brengen en kijken op welke wijze dit mogelijk zal zijn.

En dat ook jij daar een steentje aan bij wil dragen is alleen maar positief. We zullen kijken wat we met ze'n alle kunnen bereiken.

• Paul Sloesen

Hallo

Na anderhalve week zonder internet is dit item al weer een flink stuk gevorderd. Maar nog even een toelichting over de huidige structuur van de RV (ondanks dat er geen is). De RV is onderdeel van het afdelingsbestuur geworden. Dit houdt dus in dat bij vergaderingen met de Commissie FX de rv ook een onderdeel is van het afd.bestuur. En aangezien er maar 2 leden van het afd.bestuur worden uitgenodigd is de kans zeer klein dat de rv van een afdeling dus op een Landelijk Overleg FX aanwezig zal zijn. En kan de rv hun mening (die van de rijders dus) niet uiten. Tevens is het stemrecht dus helemaal verdwenen en is de rv dus een soort adviesorgaan geworden, net als het NOT (alleen wordt daar wel een beetje naar geluisterd en naar de rv niet).

Met andere woorden: deze hele opzet moet weer veranderd worden en dat wil de CF natuurlijk niet (een eigen besluit / regelsverandering terugdraaien wil niemand doen want dan daalt de geloofwaardigheid nog meer). Maar ik ben wel van mening als we als rijders in Valkenswaard 1 blok vormen dat de CF en dan ook de KNWU wel naar ons moet luisteren en iets met onze ideeen moet gaan doen. Zo niet, dan is hun geloofwaardigheid helemaal tot een minpunt gedaald en is men zeker niet democratisch bezig, maar bureaucratisch of zelfs dictatorieel.

Ik zal zeker aanwezig zijn in Valkenswaard op de “bespreking”, maar ik zal geen rv meer willen worden. Ook al veranderd de opzet helemaal, na 4 jaar niet serieus genomen te zijn geworden heb ik er geen interesse in, maar iuk zal zeker diegenen die wel rv willen worden steunen.

De groeten en tot in Esselbach

Paul Sloesen