Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wie wil er in mijn team?

• ADJE

ik ben adje van de dikkenberg en ik zoek nog een paar rijders voor mijn team! Het liefste wel rijders uit ZUID laat even wat weten als je intresse hebt!

groetjes ADJE

• niels

ik zou dolgraag bij jouw in het team komen adje, maar als je het nou eens serieus bedoelden(nee joh ik heb het nu veel beter in het fides team ,,of niet rick v/ddikkenberg) groten niels

• rick dikkenbergf

ik heb dit dus niet gestuurd ,maar die robin weer .ik word echt niet goed van die opmerkingen van hem . RICK

• willem

eej adje is da zeker van da team anders heb ik wel intresse

laat even wat weten

• Hans Zweverink

ikben niet te duur, eis weinig, heb veel plezier kom niet uit het zuiden, rijd niet voor aan, ben ook niet de laatste, met uitzondering uit de tent(vraag Teun maar) maar ben nog wel zoekende.

Dus laat je eisen pakket maar horen.

Groeten Scramble

• Hans Zweverink

He Adje,

Gisteren was ik in Esselbach, maar ik heb niets van je gehoord.

Alleen die vervelende omroeper P V uit Nijmege zat te zeuren.

Volgens mij was hij ook aan het soliciteren.

Laat hem maar gewoon de fotofinish omver lopen.

Bij de way waren wel weer het laatst uit de tent samen met teuntje. Hi is 2de geworden, goed he van hem (vorig jaar 3de geloof ik. Komt stijgende lijn in. Met mij was het niet veel soeps, maar wel weer een rijdende reclame zuil de 5 m1 achter de nr 4 fiets en 20 m1 voor de nrs 6 tot 8 dus ik viel wel op.

Het natuurlijk wel de eerste opbrengsten kunnen zijn.

Goed we zien wel

groeten

• John

Eis…..geen drank meer

• robin

Ik heb het niet gestuurt erg leuk hoor onder een andere naam