Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Reactie ? EK-Esselbach

• Paul Vakkers

Graag wil ik via deze weg ALLE deelnemers uit NEDERLAND van harte feliciteren met hun goede prestaties tijdens de EK in Duitsland. Ook het Nederlandse publiek was uitermate geweldig, daardoor wordt er door de rijder extra beter gepresteerd.

En natuurlijk alle kampioenen (en finalisten) “keep on going”

PS: ook de speaker raakt wel eens van slag als er goed gereden wordt door de Nederlanders.

• W. Vermeulen

Wij wonen eer 35 meter en schuin tegeno huidige europese kampioen

IVO van der PUTTEN.

Na de lokale felicitaties hebben wij onze nieuween op de kabelkrant gezet om iedereen inoekel op de hoogte te brengen van dit heugelijke feit.Iis uitgenodi om mee te doen aan de wereldkampioenappen over 14 dagen Brazilie.

Helaas ontbreken de financiele middeln om naar dit evenement te gaan.

Wie zou ons aan sponsoring kunnen helpen?

Weet jij de weg ???

• W. Vermeulen

Wij wonen eer 35 meter en schuin tegeno huidige europese kampioen

IVO van der PUTTEN.

Na de lokale felicitaties hebben wij onze nieuween op de kabelkrant gezet om iedereen inoekel op de hoogte te brengen van dit heugelijke feit.Iis uitgenodi om mee te doen aan de wereldkampioenappen over 14 dagen Brazilie.

Helaas ontbreken de financiele middeln om naar dit evenement te gaan.

Wie zou ons aan sponsoring kunnen helpen?

Weet jij de weg ???

• Angelique

hoi, hoi,

Ook ik wil de kampioenen van harte feliciteren, maar ook de andere rijders hebben hun beste trapper voor gezet en hebben hun uiterste best gedaan. Ook zij verdienen een aplausje.

Het Nederlandse publiek was inderdaad geweldig. Normaal zijn het de fransen die overal bovenuit komen, maar dit keer konden de nederlanders hard schreeuwen, geweldig

• Wim Dijk

wil je nog een paar plaatjes zien van Esselbach? neem eens een kijkje op www.bmxaction.nl

Ook als je Paul Vakkers op de foto wil zien, kun je hier terecht.

Wat een fantastisch commentaar hebben jullie gegeven, Paul.

Zeker dankzij jullie was de sfeer zo fantastisch in Esselbach.

Ik kreeg er in ieder geval kippevel van op m'n rug tijdens de finales(en dat kwam niet van de kou)

groet'n Wim

• Paul Vakkers

Wij moeten jullie bedanken voor de sfeer en alle tijd die jullie erin stoppen om al die mooie foto's op de site te zetten, prefect keep on going!!!!!

• Paul Sloesen

Mooi weekend hoor in Esselbach

Vrijdag en zaterdag heb ik me gewoon schor geschreeuwd voor alle Nederlanders en om dan zondag in de finale die Nederlanders bij het noemen van mijn naam te horen schreeuwen, dat is gewoon kippevel. En weer een reden om de volgende keer nog harder te schreeuwen.

En Nederland heeft de meeste titels en dat terwijl het nummer 1 BMX-land in Europa, Frankrijk, er meer een stuk of 5 heeft. Betekent dit dat Nederland weer de nummer 1 in Europa is?? In ieder geval is Nederland bij de jongere leeftijden echt sterk vertegenwoordigd. Hoeveel 2e en 3e plaatsen zijn er wel niet behaald? Zo moeten we doorgaan en dat we snel maar ook de 2 Elite titels kunnen behalen.

• Hans Zweverink

Allereerst alle kampioenen en natuurlijk finalisten proficiat met jullie behaalde resultaten.

Ik heb jammer genoeg allen vrijdag de wedstrijden kunnen zien, maar ze waren zeer de moeite waard, en met dan meteen de eerst nederlandse titel bij de cruisers dan krijg je er weer meteen zin in.

De organisatie was naar mijn inziens prima en alles was ook behoorlijk op gezed. Ook de muziek er omheen gaf een goede sfeer en natuurlijk die comentatoren. Het drie tal was weer eens vreseiljk bezig(kwamen mij trouwens bekend voor)

Ook het nederlandse publiek was weer eens enthausiast ook voor andere rijders en dat heb ik de laaste jaren wel eens anders gezien. Goede zaak overigens zo zijn we weer op de goede weg. Ook als ik de berichten van zaterdag en zondag hoor.

In iedergeval complimenten voor de organisatie.

Hans Zweverink