Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wk 2003

• tom

Beste fietscross liefhebbers,

Ik heb jarenlang gecrossed van mn 6e tot mn 14e en ben dr nu alweer wat jaartjes uit (ben nu 29) maar door een artikel op hart van nederland werd mijn enthousiasme weer wat opgewekt. Ik hoorde daar namelijk dat het wk 2003 of 2004 in Nederland wordt gehouden. Volgens mij in Valkenswaard. Is er iemand die dat kan bevestigen want het lijkt mij enorm leuk om weer eens naar een evenment te aan kijken. Alvast bedankt.

Tom

• niels

het wk valkenswaard is in 2004 in 2003 is de wk in australie

groeten

• Angelique

he tom.

Je hebt inderdaad gelijk. De WK is in 2004 in VAlkenswaard. Wat gaaf dat je weer enthousiast bent geworden. Misschien zijn er wel meer ex-fietscrossers die weer op die manier enthousiast worden. JAmmer dat fietscross niet echt bekend is. Maar bij deze heb je je bevestiging.

Angelique van Gemert

• Hans Zweverink

Nou ht heeft dus wel weer een positieve reactie opgeleverd en de cross kriebels weer opgewekt bij oud BMXérs.

Oud BMXers het gaat wel een stuk harder hoor dan 10 15 jaar geleden, maar daar kun je op trainen.

Ook Mark Wentink belde me weer op en had onderdelen nodig. Hij wilde zijn cruiser ook weer opknappen en weer gaan trainen. Dat is dus al nr 2.

zijn er nog meer laat het weten

Hans Zweverink

• tom

Beste Niels, Angelique en Hans,

Hartelijk dank voor jullie snelle reacties. Het is inderdaad weer gaan kriebelen zal binnenkort weer eens gaan kijken naar een wedstrijd. Weet nu waar ik veel info op t internet kan vinden.

• tamara janssen

hoi angelique

mag ik jou eens wat vragen.

ik heb ook fiets cross gedaan .

hoe oud ben jij en waar woon jij misschien ken ik jou want jou naam komt mij bekent voor.

ik wacht wel op jou antwoord .

groetjes tamara uit deurne

• Marieke

Als je het WK mee wil doen moet je nog wel efftjes oefenen je moet niet denken van ik heb het gedaan ik doe het wel weer.. maar ik ben er 3 maanden uit geweest door mijn dat ik een operatie had aan mijn knie.. ik dacht het lukt me lalemaal wel weer ik ben 3x Nl kampioen geworden maar wat moes ik mijn conditie en techniek weer op bouwen in die 3 maanden!! Ik ben wel van plan om in 2004 mee te doen en waarhscijnlijk ook in australie maar ik moet even kijken hoe het met mijn knie weer gaat..

Nouja Veel Plezier nog!

Veel Liefs MArieke