Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ik wil ook BMXen

• bram schrier

hoi,

ik wil gaan beginnen met bmxen

maar hoe kom ik er achter wat een goeie bike voor mij is

ik wil er mee in de halfpipe kunnen, en ik wil er ook nog op kunnen fietsen als ik beter ben (dus geen beginnersfiets met zijwieltjes ofzo)

kunnen jullie mij wat merken mailen ofzo

en waar is een goede plek om ze te kopen

ik zag bv www.bike2build.nl

ik heb ongeveer 500 euros

oja en hoe zit het eigenlijk met barspin en tailwhip en al die remkabels?(misschien een hele domme vraag maar ik weet er nog niks van)

en nog een ding

wat zijn goede sites?

heel erg bedankt

• angelique

He Bram,

Het is me niet echt duidelijk of je er ook wedstrijden (bmx) mee wil gaan rijden. Zo ja dan kan ik wel wat veel gebruikte merken opnoemen:

- ONE

- GT

- Redline

- Mongoose

Meer kan ik effe niet bedenken. Je kunt ook op fietscross.startpagina.nl en fietscross.startkabel.nl kijken bij merkken of zo.

Groeten Angelique

• bram

wedstrijden moet er wel mee kunnen

maar ik wil niet door de modder raggen maar in de vert enzo

is dit daar een goeie bike voor?:

http://www.bike2build.nl/toonartikel.php?productgroepid=016&hoofdgroepid=004&subhoofdgroepid=228&subgroepid=209&artikelid=02931

haro is toch ook een goed merk of niet

en is een voorrem noodzakelijk?

• bram

en kan je makkelijk op zon fietsje als je 185 bent?

en hoe is deze?

http://www.bike2build.nl/toonartikel.php?artikelid=03819

niet zo duur maar volgens mij kannie wel veel of niet?

• bram

en nog een ding:

als je kijkt naar die sunn studd en die Haro SR 2.0:

haro ziet er heel wat stoerder uit maar volgens mij heeft die studd veel meer

hij heeft pegs, voorrem en een rotor, dat heeft die haro niet

alleen die studd heeft 20'' wiele, is dit een nadeel, ik ben niet groot maar ook niet heel klein (185)

studd is 300 en haro is 450, maakt best veel uit, komt zeker omdat die haro alles van een duur merk heeft ofniet?en zo ja is dat belangrijk?

• Bo Kleinhesselink

Deze Haro is een race fiets en niet geschikt voor vert, onder andere heeft deze fiets geen 20“ wielen maar 24” wielen ( bijna net zo groot als een mountainbike ) ik zelf ben 2 meter en pas er op dus lengte is geen probleem, maar ik zou toch ff verder zoeken

• Bo Kleinhesselink

Ik heb nog nooit een Sunn freestyle bike gezien of op gereden dus kan ik niet beoordelen, maar hij ziet er geschikt uit voor flatland en vert, misschien ook dirt

• arno

hey,

je hebt zeker 20“ wielen nodig…..24” wielen worden alleen gebruikt om te racen…niet voor vert, dirt, street etc. nog ff over die voorrem….die is niet persee nodig. er zijn een heeeeele boel trucs die je zonder voorrem kan doen, voordat je die onder de knie hebt ben je al jaren aan een nieuwe fiets toe (misschien dan met voorrem).

greetzz

• bmxer

je kunt het beste die sunn studd nemen want die is geschikt voor

halfpijp en dat soort dingen die haro is geschikt om door de modder

te raggen

• wes

ik wil een bmx kopen geen dieren maar ik zou wel wat tricks kunnen wie kan mij uitleggen oe dade moet springen en nog andere tricks email mij op weske602@hotmail.com bedankt ik hoop dat ik het ga kunnen