Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Teuns Stamtafel, deel 2

• Teun Stam

De kop is eraf.

De eerste avond hebben we gehad, veel belangstellende, echter veel te weinig reactie vond ik. Langs de baan heeft iedereen ideeen, opmerkingen en reacties, waarop nu direct kon worden gereageerd.

Wellicht wist niet iedereen de bedoeling van de avond, of durft men niet openlijk een discussie aan te gaan?

Ik denk wel dat iedereen meer inzicht heeft gekregen in de besluitvorming en de wijze waarop men deze kan beinvloeden.

Heeft een vervolg van deze avond zin, of niet?

Gaarne een reactie, zodat we dit kunnen meenemen in onze evaluatie.

Teun

• henk

Beste Teun,

Helaas waren wij, Jesper en Ik, afwezig, maar gezien de voorbereidingen denk ik dat het wel zin heeft om hiermee door te gaan, zodat er vanuit de crossers in ieder geval een aanspreekpunt blijft bestaan, Dit lijkt mij, gezien de reactie van jou op : wel belangstelling, maar weinig ideeen, een eerste vereiste. Er moet vanuit de rijders in ieder geval een continuiteit zijn in deze anders verwatert het eea weer. Een eerste aanzet is gedaan, misschien is het verstandig om in Heiloo aan te kondigen dat er in Haaksbergen een vervolg “stamtafel” avond is en dat mensen dan kunnen mee discussieren over dan wel vooraf bekende onderwerpen.

( niet dat dit nu niet zo was, maar de onderwerpen kunnen in Heiloo bekent worden gemaakt, er kan eventueel iemand van de fietsX comm. en van de KNWU bij.) Misschien krijg je dan meer reaktie.

In ieder geval, Succes!

• Hans Zweverink

Ja Teun ze zijn weer wakker, weer lekker aan het discusieren op deze pagina, maar 's avonds hoorde je ze niet.

Afgelopen maandag afdelingsvergadering gehad, maar het heeft wel zijn vruchten afgeworpen. Mensen zijn wel aan het denken geslagen.

Ook was Huub stammes en Jan Gijsberts on Tour.

ze gaven uitleg over de nieuwe opzet van volgend jaar.

dit zal wel weer heel wat discussie opleveren, maar onze wensen zijn ingewilligd.

Geen verplichte keuring meer, alleen volgend jaar voor diegene die 18 jaar wordt, of een ernstig letsel heeft ondergaan.

er komt ook een sportklasse bij de Elite dames en bij de junioren.

een kanttekening is dat de 9 en 10 jarigen en 11 en 12 jaar samen gaan rijden.

Ook begon Stammes met een uitgebreid uitleg over de KNWU met hun standpunten over alle disiplinnes.

Zeer interesante avond.

Moet je zeker heen gaan als het bij jullie in de afdeling is.

groeten Hans