Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Opzet KNWU 2003

• Hans Zweverink

Hallo Miss BMX?????????????

Verklaar je nader

allereerst welke doel van zijn funktie hij heeft voorbij geschoten en

waarom zou een ander de rekening er van krijgen. We leven tenslotte in een demoncraties land en kunnen zeggen wat we denken en is ook net zo rieel.

Als er iemand op uitspraken afgerekend wordt op een onrieele maneier, dan wil ik me daar graag voor inzetten.

groeten Hans

• Jake

Ik weet bij God niet waar dit over gaat, maar vind het niet gepast om persoonlijke

een persoonlijke vete op dit forum aanhankelijk te maken. En als je dat doet, moet je er ook maar voor uit durven komen en je naam noemen en iedereen op de hoogt brengen van wat er speelt.

Jake

• Remon Brink

Hallo,

Misschien goed om even wat achtergrond info over de NFF te geven dan. Blijft zonde dat de onbekendheid die de bonden van elkaar hebben zo groot is.

Er zijn zo tegen de 900 licentiehouders binnen de NFF. dit zijn schone licentiehouders. dus geen dubbele licentie voor de cruiser, geen teammanager licentie enz. de clubs liggen verspreid over het hele land eigenlijk met uitzondering van het westen. (dus waar blijven jullie)

Uitgangspunt van de NFF is om iedereen over en altijd te laten fietsen. wat tot gevolg heeft dat de banen wat kleiner zijn, de snelheden wat lager, het niveau van de top wat lager enz.

Wel blijkt in de praktijk dat het erg aanslaat bij de rijders die puur en alleen voor de lol fietsen. Zij kunnen op een makkelijke manier landelijk fietsen, wat niet veel kost en zo af en toe nog een leuke prestatie halen ook.

Wedstrijden zijn er op 3 niveau's, de regio wedstrijden, (in sommige regio's ook nog aanvullende wedstrijden zoals Combi's enz) provinciale wedstrijden en het NK die altijd met pinksteren verreden wordt (wees welkom in Dedemsvaart 2003!!!!!!!!!!!!)

om het NK te rijden moet je 3 provinciale wedstijden gereden hebben. het NK indoor telt hier ook bij (11 januari in Wieren OV)

• Mascha

Zal de sportklasse voor dames dit jaar ingaan? Ben inderdaad bang dat ik dan als sportklasse dame een eenzame competitie tegemoet ga, maar als elite women alleen nog maar tegen de allersterkste rijd? Lijkt me inderdaad weinig zinvol. Een cruiserklasse dames lijkt me beter, omdat je dan naast je elite klasse kunt rijden en daardoor in elk geval wat competitie behoudt?

• Mascha

Klinkt als een goed idee!!! Als Elite Woman klinkt het mij zeer aantrekkelijk in de oren… Je krijgt wat meer status als elite klasse, de NK gaat weer wat inhouden voor alle leeftijden en we houden wat meer tijd (en dus geld ;-)) over voor internationale wedstrijden!

Wat is er met het plan gedaan?

oh en Teun? Jij print toch al die stukjes uit en bewaart ze in een mapje om te voorkomen dat we twee keer over hetzelfde discussieren, waarmee dan toch niks gedaan wordt? ;-)

groetjes,

Mascha.

• Teun Stam

Discussieren, toch ook een mooi tijdverdrijf, en kost weinig, alleen een beetje energie.

• meta

af en toe wel lachen dat de ouders van de boys zich druk maken over een jaartje leeftijdsverschil!! Wij begonnen bij de 7- power puffs (ja, lachen! maar zo heette dat nou eenmaal) en waren 5 jaar toen we tegen meiden fietsten die in dat jaar 8werden! Heb je toen onze ouders gehoord?! 3 jaar leeftijdsverschil is wat anders.. maar 2 leeftijden bij elkaar waarbij je in het ergste geval bijna twee jaar jonger bent dan de tegenstander moet toch makkelijk kunnen! wordt je alleen maar sterker van!