Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Reactie op diversen

• Piet van Kaam

Het is niet mijn stijl om via deze weg te reageren,maar na het lezen van een aantal stellingen vind ik het zeer wel bijdragen tot verbetering van de sport,maar laat iemand hier eens iets mee doen en de reactie's op en bepaalde stellingen samenvatten en hier een bruikbaar stuk van maken en dit aanbieden aan de fietscross commissie voor wat betreft sporttechnische zaken en aan het H.B. voor wat betreft algemeen beleid.

De KNWU en de commissie's zijn bereid om te luisteren naar hun achterban maar laat de ideen dan ook via de bestuurlijke weg daar komen waar ze horen.

Ga vooral door met de discussie via deze weg en maak gebruik van de mogelijkheid om dit te brengen waar er iets mee gedaan kan worden

Succes

• Hans Zweverink

Hulde Piet,

Ja ja heren en dames fietscrossers de voorzitter van de CFX (commissie Fiets Cross) die ook gaat mee discusieren.

Jullie zien dus dat de bereidheid grooot is, alleen nu nog jullie iedeen op papier en naar de afdeling sturen. Dan komen we er wel hoop ik.

Piet ik hoop nog vaak reackties van je te horen.

groeten Hans Zweverink

• Rob Waaijenberg

Het is echt niet ‘stijlloos’ hoor om hier te reageren.

Internet heeft de toekomst (net als de fietscross-jeugd).