Arnold,
Bedank voor je reactie, echter heb ik vorig jaar een enquette gehouden, binnen onze club, ( 76 reacties) deze was 70% voor samenvoegen en 30% tegen.Het is maar net hoe je het je achterban verteld denk ik.
Jij geeft aan dat de minder goede rijder bij niet samenvoegen doorgaat naar de kwart finale, de volgende stelling:
- onze rijder is 14 jaar oud en rijd bij de 13/14 jaar
- na de manches word hij niet gekwalificeerd voor de kwart
- in de categorie 14 jaar, dus zonder de betere, maar ook zonder de mindere rijders van 13 jaar was hij wel doorgegaan???
Wie kan mij van deze stelling afbrengen?
Ik zeg niet dat ik voor samenvoegen ben, alleen ben ik er van overtuigd dat samenvoeging juist beter is voor de minder goede rijders, tenslotte kunnen de toppers toch al hoger gaan rijden als ze willen!
En hoe sta jij dan tegenover de rijder die eind december jarig is, en altijd uit moet komen tegen oudere rijders? Eens per twee jaar is hij bij samenvoegen een jaar niet de jongste!
Als er echt zo'n grote meerderheid is, lijkt het logisch om de regel terug te draaien. Nu komt er volgend jaar een nieuw voorstel, we gaan indelen in leeftijdscategorieen van 6 maanden, of misschien wel 3 maanden? Leg dit neer in een enquette onder de rijders, gaan we dan ook overstag bij een meerderheid?
Tot slot,
ook de meiden en cruisers hebben meegestemd, dus dan alle categorien splitsen? Ook niet erg positief denk ik. Laten we nu alle feiten eens op een rijtje zetten, onderbouwd met alle binnenkomende reacties.
Ik hoop dat er nog veel volgen, krijgen we vanzelf een duidelijk beeld, of misschien juist wel niet.
Blijven reageren dus.