Hoe bedoel je Paul dat noord/oost een voorbeeld kan nemen.
Wij hebben toch ook competitie met de NFF. Een combi met Duitsland is een beetje moeilijk, omdat er geen clubs in de buurt zitten.
Wat betreft de elite rijders ben ik het met je eens.
ze missen een beetje de rol als voorbeeld funktie. Daarom in mijn opzet de competitie terug brengen naar de afdeling. Daar kan een beginneling ook zien hoe het kan en je kweekt een idool funktie.
Dat er ook afdelings wedstrijden zijn gelijk met internationale wedstrijden vind ik ook een kwalijke zaak, maar dat is weer eens gebeurt. Dit moet dan ook in die nieuwe opzet uitgesloten worden.
Ook moeten de combi wedstijdenkalender met de NFF naast elkaar gelegd worden en moeten de besturen aan de tafel om hier ook een goede op elkaar afgestemde competitie van te maken.
Wel moeten beide partijen dan wat water bij de wijn doen.
Betreft het samenvoegen van de leeftijden ben ik het zover eens, als het op de oudere leeftijd gebeurt ben ik er mee eens.
Als de andere leeftijden ook samen gevoegd moet worden ivm met de nieuwe licentie kan ik mij daar ook in vinden, maar dan alleen op nationale wedstrijden, en dus op de NK als hij alleen maar over 1 dag gaat en niet over 6 wedstrijden
En of iedereen moet winnen? zeker niet, maar we hebben wel verliezers nodig om er 1 te laten winnen en die verliezers moeten er wel plezier in houden.
Jij, Paul bent vorig jaar Nederlands kampioen geworden dus weet ook wat winnen is en heb dus dat wel eens geproefd.
maar mensen(waaronder ikzelf) hebben nog nooit een wedstrijd gewonnen, maar door de plezier dat je in het fietsen vind en de sfeer zeker onder de cruiser rijders blijf je toch komen(afgelopen nk weer laatste)
En als dat niet is dan ben je met een finale al weer klaar.