Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat vinden BMXers onder de 14 ervan

• Hans Zweverink

We discuseren inderdaad over allerlei samenvoegingen of niet, alleen wat vinden de rijder(ster)s van de jongere leeftijds categorieen ervan. willen zij wel een heel jaar tegen een ouderen rijden. Kunnen ze het geduld van 1 jaar opbrengen.

Laat het weten en vermeld je leeftijd ook

groeten Hans Zweverink

• Koos van den Ende

Misschien is dit tot uiting gekomen in de enquette van Haaksbergen.

• Hans Zweverink

Misschien moeten ze die enquete op leeftijd selecteren , want ik vond de stelling vrij groot.

Gelde dit ook voor de girls.

moest je alleen over je eigen leeftijds klasse beoordelen

en zo waren er nog meer vragen

misschien kunnen ze de uitslag geven op deze pagina

groeten hans

• rob bulten

Hé zweef ,

Heb je soms aandelen van deze site , want je benmt wel erg nadrukkelijk aanwezig

Ik zal me verder niet met de discussie bemoeien , ik dacht ff the president een berichtje geven.

• bmx-it

pak een fiets en begin weer, Clemens, Mark W., die namen heb ik ook al voorbij zien komen op her forum. Gerben Dorland heeft zelfs al een wedstrijdje meegedaan. Nu jij nog!

De baan in Doetinchem is er bijna klaar voor en jij…..???

• Arnold Herf

ik hoop dat er een keer geluisterd word voordat het te laat is ruim 90 procent is tegen samen voegen leeftijden dat zegt al genoeg.

groetjes Arnold Herf

• Teun Stam

FF opletten,

We moeten beseffen dat het samenvoegen van de leeftijden mede mogelijk is gemaakt door ondersteuning van de afdelingen! Dit betekend dus dat we in meerderheid achter deze wijziging hebben gestaan. Om dit terug te draaien moeten we een onderbouwd verhaal meenemen naar onze afdelingsvergadering, welke een gewijzigd voorstel kunnen indienen bij de CFX

Laat alle verenigingen een duidelijke enquette houden onder hun rijders. Dan is er in ieder geval een onderbouwd verhaal, anders word het moeilijk om te verdedigen.

Voorbeeld enquette formulier:

Ik wil mijn mening geven om het samenvoegen van de leeftijden te herzien:

Ik ben voor, of tegen of heb geen mening over de volgende samenvoegingen:

categorie B9/10 voor tegen geen mening

categorie B11/12 voor tegen geen mening

categorie B13/14 voor tegen geen mening

enz. enz.

Wellicht verstandig om aan te geven dat dit alleen geld voor de Boy klasse, dus niet de cruisers, niet de meiden, of mogen deze ook beslissen over het feit dat deze altijd gecombineerd rijden, tenslotte is het leeftijd verschil hier ook aanwezig.

Naam van de rijder op het formulier laten plaatsen, daarna deze evalueren in de afdelings vergadering.

Laten we dit dan snel uitvoeren, zodat we op tijd zijn om de gegevens bij onze afdelingen te krijgen.

Teun Stam

• marjolein

hoi!

ik ben zelf 14½ en rijd in de groep 14 jaar en ouder ik vind dit erg motiverend ik wil die ouderen steeds inhalen :-) maar ik kan me wel voorstellen dat anderen kinderen dit niet hebben…..ik wilde dus alleen even mijn mening geven over dit onderwerp.

nou mzzls en keep biking!

greetz,

Marjolein.

• Bert

Het lijkt mij noodzakelijk dat in ieder geval de besturen van de verenigingen op de volgende afdelingsvergadering allemaal een onderbouwd standpunt kunnen innemen.

Ik ga het deze week nog proberen een enquete te regelen in onze vereniging,

maar ik weet de uitslag daarvan al.

• H. v. Pijkeren

Natuurlijk is het zo dat het samenvoegen van leeftijden mogelijk is gemaakt met steun van de afdelingen, maar het is geprobeerd en de theorie hier achter is niet verkeerd, een rijder zal sterker worden door een zwaardere competitie maar er wordt vergeten dat maar een paar rijders per klasse dit werkelijk willen en dat de meesten fietscrossen omdat ze het leuk vinden, laat daarom elke rijder maar vrij om in het begin van het jaar te kiezen te kiezen in welke zwaardere klasse ze willen starten. Wel vindt ik dat men moet zorgen dat de klassen niet te klein worden door het minium aantal rijders om een klasse te vormen te verhogen van vijf naar b.v. zestien rijders, ook bij de meiden moet dit kunnen, misschien dat de meiden klassen dan ook weer beter bezet worden. En waarom een nieuwe enquete houden, alle namen staan er op je kunt ze zo uitsplitsen ze zijn allemaal naar Piet van Kaam gestuurd. Ik lees van alle mooie ideeen maar het belangrijkste is dat we eerst onderaan beginnen en zorgen dat we voldoende rijders krijgen en houden. Dan moet men ook de 15/16 jarige klasse niet onderschatten want dan zit men wel in een cruciale leeftijd van stoppen of doorgaan.

H. v. Pijkeren