Wat vinden jullie van dopingcontrole bij alle leeftijden?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsBij alle leeftijden lijkt me iets teveel. Tenzij er veel 12 jarigen zwaar aan de anabolen zijn. Het is goed dat er gecontroleerd wordt bij de junior en elite. Zo lijkt onze sport toch weer iets serieuzer. Alleen moeten er een paar dopinggevallen komen, krijgen we weer wat meer publiciteit. Vrijwilligers??
Ja, inderdaad.. kan het niet beter besteed worden? Dat we nog nooit een dopingschandaal gehad hebben, ook niet internationaal waar toch wél regelmatig gecontroleerd wordt.. zegt mij al genoeg. Eerst meer rijders, meer competities, meer spanning, hoger niveau.. en dan komen vaak pas de dopinggevalletjes ;-)
Maar alcoholcontrole bij de uitgang voor de ouders die achter het stuur stappen en een rookverbod in alle fietscrosskantines, lijkt me een betere investering! (En tuurlijk lust ik zelf een borrel op zn tijd, dus extreme drankbestrijding gaat het hier niet om)
als ze de dopingcontroles voor alle leeftijden hebben we de hele zondag nodig voor die controles want jezus, wat duurt dat altijd lang!!! Doe er dan maar twee per leeftijdsklasse of zo! Maar die opmerking over een algemeen rookverbod in kantines vind ik wel een hele goeie.. als het regent op een NK dan staan de rijders buiten koud te worden omdat de kantine om is getoverd in een rookhol!
Maar goed.. het ging over doping. Nee, denk niet dat je dat met die kleintjes ook moet doen. Dat hoort niet vind ik. Gewoon bij de elite en juniors is ruim voldoende!
En twee keer per seizoen moet ook voldoende zijn! Kunnen van de rest van het geld een fatsoenlijk feest geven ter afsluiting voor bijv. iedereen boven de 16 zodat het een beetje aanzien krijgt en er flink gefeest kan worden. Op zaterdagavond met eten erbij. Denk dat daar ook nog wel een eigen bijdrage voor los te peuteren is! Ik weet dat er onder de elite zeker animo voor is.. De rest??
Groetjes, Meta
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?