Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Strijd?

• Henk

Al lezende over de discussie onderwerpen mis ik het woord “Strijd”. De reden van wegblijven van de elite is volgens mij het doelloos rondrijden van 3 rondjes en dan een (soms) halve finale en een finale. Over het algemeen zijn de uitslagen op papier invulbaar. Er moet dus meer strijd zijn. Dit geldt ook voor jongere leeftijden. Samenvoegen , hoger rijden etc, heeft geen zijn als de indeling in manches blijft zoals die nu is. Laat de strekste VANAF HET BEGIN VAN DE WEDSTRIJD tegen elkaar rijden. Daar worden ze beter van.En dat is wat ze zelf ook willen.

Probeer op die manier naar een oplossing te zoeken ipv allerlei moeilijke discussies met 90% voor en 10% tegen iets, dat schiet niet op. En denk erom, de tijd dringt, het is zo weer 1 januari.

succes!

Henk,

vader van een 14 jarige die ook 1 jaar baalt en 1 jaar blij is.

• Teun Stam

Wil men strijd, of wil men een beker?

• Paul Sloesen

Eigenlijk wil ik geld en daar wil strijd voor leveren (in 2003, nu niet meer).

• Henk

je begrijpt best wat ik bedoel, Teun. Het is toch leuker om je van het begin af aan met de besten te meten ipv alleen in de finale