Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

elite gala?

• meta

Wat vinden jullie van het idee om volgend jaar de uitreiking van de NK samen te laten gaan met een soort Elite gala? Voor alle elite en junior.. sportklasse erbij en misschien nog wat cruisers (als de oude mannen tegen de herrie kunnen :-))

Mooie lokatie, 's avonds.. goeie muziek en lekker eten.. om flink uit je dak te gaan. Dit alles om het een wat meer volwassen uitstraling te geven. Volgens mij vinden we het allemaal onderling gezellig genoeg om dit voor elkaar te kunnen krijgen. Vrijwilligers voor de organisatie zijn er ook wel.

Laat maar horen!!

Groetjes, Meta

• Hans Zweverink

de oude mannen kunnen wel tegen de herrie, zij hebben hun eigen cruiserparty voor cruisers van 19+.

dit jaar op 23 nov in Made. Het is al weer de 4de cruiserparty wat een groot succes is.

Cruiser rijders kunnen goed met elkaar overweg en is de sportiviteit en gezelligheid het belangrijkste. Behalve Stam dan, die wil altijd gragg winnen en ze laten hem dan ook maar winnen zodat hij ook op de feestjes komt.

Verder kunnen de Elite rijders en zeker de dames hier nog wel een voorbeeld aan nemen.

• meta

hey hey.. wij dames kunnen het best goed met elkaar vinden hoor. Ja, er zit af en toe een snauw tussen, maar dat is bij de heren toch ook zeker het geval! (vorig jaar, laatste NK??!!) Nee, ik denk dat de gezelligheid het belangrijkste is onderling in de fietscrosswereld en dat we die goed moeten bewaren en er zuinig op moeten zijn. Maar nu heb je nog steeds niet gereageerd op het voorstel om die uitreiking in “stijl” te doen…

• willy

Het lijkt me wel onwijs leuk ja. Ik heb al een aantal keer een gala gehad met school rond de kerst, en daar was het altijd gezellig. Ik ben er van overtuigd dat het met de fietscross dan zeker ook wel gaat lukken.

Groetjes Willy

• bmx-it

HANS Z. schreef: en zeker de dames hier nog wel een voorbeeld aan nemen.

100% mee eens.

• Hans Zweverink

Graag naam BMX-IT,

Maar misschien moeten we de dames maar eens uitnodigen op onze cruiser party, maar dan wel in gala he!

andere cruiser rijders mee eens?, zij zullen wel weer zeggen in badbak, maar laten we het wel netjes houden.

verder ben ik het wel eens met zoiets.

een gala voor 16-18 + rijders????

Of laten we er een spetterende afsluit dag/avond van maken met een heuse feestavond als slot.

Jongens/meiden bedenk maar eens wat, want er moet natuurlijk wel animo voor zijn.

Jullie weten ik ben bijna overal voor te poren en Teunook en zeker als er nog een feestje aan vast zit.

• Teun Stam

Ik hou niet van feesies, ben ik te serieus voor

• Hans Zweverink

daarom juist Teun, kun je bij de ingang gaan zitten!!!!!!!1

• meta

zeg, BMX-it, zou je jouw naam er ook gewoon bij willen vermelden, dan wordt je misschien ook serieus genomen.

Willy! helemaal goed als jij er al zin in hebt. Nu de rest nog. En natuurlijk een beetje medewerking van de KNWU, want die kunnen nogal eens moeilijk doen. Ik hoor graag meer reacties en ben zeker bereid met de organisatie te helpen.

oh en Hans: was die cruiser party niet alleen voor 30+??? Want dan mogen de dames voorlopig nog niet binnen ;-))

Groetjes, Meta

• Rianne

:'( Kan dat niet meer voor dit jaar geregeld worden?