Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

elite gala?

• Frank

Maar Teun….. ze schenken bier!

• Frank

Geweldig idee!

Ik ben altijd in voor een leuke avond/ feestje. Mannen en vrouwen, 16+ (of 18+ ??)alles bij elkaar. We mogen dan wel soms op de baan geen vrienden zijn maar ernaast vind ik dat we allemaal oud genoeg zijn om een seizoen heel leuk met elkaar af te sluiten! Ik sta achter dit plan en zou het net als Rianne heel leuk vinden als het nog dit jaar kan plaatsvinden!

Nog een vraagje? Als het echt een gala wordt, dan hoor je een hele mooie vrouw aan je zijde te hebben……Wie helpt mij?

Groeten Frank

• meta

hahahaha .. ok dan Frank! wie weet helpt deze oproep!

Tja, Rianne, ik zou het voor dit jaar ook hardstikke gaaf vinden! We kunnen natuurlijk altijd een groep bij elkaar trommelen om het seizoen af te sluiten.. Alleen zou zo'n gala iets meer tijd nodig hebben denk ik! (en geld, want dat is natuurlijk altijd het probleem… tenzij zich sponsoren melden natuurlijk!?????)

Als we een lokatie hebben, kan ik catering regelen enzo.. wie biedt?

• Hans Zweverink

Alleereerst MEta is de cruiserpartij dit jaar voor 19+, omdat er veel belangstelling voor was. Voorgaande jaren was het voor 30 +, klopt.

Nou voor het grote GALA feest hebben we nu al 3 organisatoren.

Meta

Rianne Haaksbergen

Frank (Bussum????????)

nu nog even een datum en een plaats (ik zal even rond neuzen)

Uitnodiging voor de BMX info maken en rondmailen en het feest kan beginnen.

wat dachten julli van januari. Nieuwjaars gala!!!!!!!!

ben benieuwd

• loes

Wat een leuk idee zeg, feestje waar??? ik ben van de party hoor.

We moeten zeker zo iets doen, geweldiggggg

Enne een vrouw aan je hand lukt wel hoor, hihihihhi

Zet me borrel al vast maar klaar

Loes

• loes

He hans, geweldigggggg

Ik hoop dat het een keertje door gaat enne een nieuwsjaars borrel gaat er

natuurlijk wel in.

loes

• loes

Enne zien we elkaar eens in gewonen kleren,!!!!!!

• Remon Brink

of in gala kleren

• Remon Brink

Hey,

Kijk dit zijn de goede plannen. Voor zo;n feestje wil ik zo aan het begin van het jaar nog wel een paar uurtjes in de auto rijden.

Waarom wachten op de KNWU. Zo te merken zijn er mensen zat die dat kunnen organiseren. We kunnen het best zonder de KNWU. Maar zeker zo snel mogelijk organiseren

Remon

• meta

nieuwjaar is een goed idee hans!

Alleen moet er dan wel een datum zijn dat niet de helft met zn hoofd in de sneeuw begraven ligt.. ergens op een mooie berghelling.. haha. Of we moeten met zn allen de sneeuw in hahaahaahaha Dus het eerste weekend valt dan af. Maar ehm.. 18 of 25 Jan.? Kom maar op!