we kunnen mischien een thema doen??
in jan- bijv. WINTER
70's 80's party's offfffffffffffff???????????????
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsKijk, dit zijn tenminste gesprekken op niveau. Is ietsjes beter dan wel of geen leeftijden samenvoegen.
Maar ik ben dus een voorstander hiervan. Helaas moet ik me nu al afmelden bij het organisatie-comitee: 50 uur per werk stages lopen laat niet veel neven-activiteiten toe.
En trouwens, is een 70's of 80's thema niet ENORM afgezaagd?? Ik bedoel, bijna ieder feest heeft dit thema. Gewoon gala-kleding lijkt mij het leukste. Enfin, zo lang er maar iets gezelligs wordt georganiseerd.
He mister Wisnik, weet je manager al dat je je eigen op deze wijze wil voorbereiden?
Wat mij opvalt………………………nu het over bier, vrouwen en feesten gaat is ineens iedereen aanwezig op deze site, of hoe je het ook noemt. Ik denk dat we Meta ook maar bij ons achter die tafel gaan installeren, komen de meningen vanzelf los, en……..ok nog eens goed voor een feesie.
Voor mij dus wel een armstoel bij die deur, ken ik rustig blijven zitten en het geheel blijven overzien.
Wat dacht je van een MIDWINTERBMXGALAPARTY!!!!!!!
Is ook meer weer zon kreet die ik zomaar verzin(zelfde als TEUN'sSTAMtafel) maar wie wwet wordt dit ook nog wel wat.
18 of 25 januari lijkt mee een goede datum
Meta jij kon voor de catering zotgen. Maar hoe moet ik dat zien.
Ook als het bv in de achterhoek of brabant is???
Wat dacht je van een heuse BMX band Ik weet dat Cunno Rossen kan drummen. Zijn er nog meer muziek liefhebbers
laat het weten
Kijk, de ideeen worden beter. Ook ik heb een paar ideetjes:
- enkele cruiserrijders zijn dan uitsmijter of ober
- naar het idee van Hans de band van Cuno, is er tenminste goede muziek
- Tsjechische dames over laten vliegen/ komen lopen en tafels erbij !! Tenzij er Nederlandse dames dit willen doen (mag dat ook wat in Verona gebeurde, Remon en Joost?)
- een alcoholverbod voor mij, of mensen verbieden mij dronken te voeren (kunnen Teun en Hans weer op letten)
Iets serieuzer:
- zo'n no-pedal race en dan ergens gaan stappen: ben je dan niet in eerste instantie met bmx bezig en gaan daarna in een discotheek niet veel mensen hun eigen weg?? Of is het juist de bedoeling om bij elkaar te zijn en niet te fietsen??
- Kan zo iets ergens in een clubhuis / kantine van een vereniging georganiseerd worden? Of is het een of andere cafe een meer geschikte locatie?
- Wordt er dan voor overnachtingsmogelijkheden gezorgd?
OK, dit zijn weinig ideeen, maar juist vragen. Maar om 23.30 heb ik ook geen inspiratie meer.
De groeten, Paul
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?