Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

elite gala?

• Rianne

Een overnachtingsmogelijkheid is ook wel een goed idee. Ben geen topsporter meer, dus een biertje gaat er ook wel in! Maar is een gala eigenlijk niet wat stijfjes…. waarom geen echte APRES BMX PARTY?

• Teun Stam

Ik ben de BAZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzz

Oh, sorry,

ik stond al bij de deur.

Nog niet eens begonnen, en nu al in de war, en………. niet eens van de drank.

• loes

he Rianne, kijk me ook wel leuk

geweldigggggg die idd.Rianne schreef:

>

> Een overnachtingsmogelijkheid is ook wel een goed idee. Ben

> geen topsporter meer, dus een biertje gaat er ook wel in!

> Maar is een gala eigenlijk niet wat stijfjes…. waarom geen

> echte APRES BMX PARTY?

• loes

nou ou nou Teun, het mag wel weekend zijn maare doe je rustig an??

hhihihi

Vanavond drink ik wel een borrel op je(blauwe) tiktik

Loessie

• willy

Ik denk dat het geen probleem zal zijn met overleg, misschien tegen een kleine vergoeding, om het in de KWC kantine te houden. Dit wordt wel vaker afgehuurd voor feestjes.

En we hebben naast de baan een zaaltje staan, waar we eventueel wel in kunnen overnachten. Dit valt denk ik wel te overleggen met Henk Tessemaker.

En het ligt ook wel redelijk centraal in Nederland.

• meta

zo, nou ik hoor dus van alle kanten positieve berichten en dat roept om aktie. Ik ga in ieder geval bij mij in de omgeving even neuzen wat het een en ander kost.. want als we iets centraals zoeken dan is dat ideaal. Het voorstel van Willy houden we ook nog even in gedachten, al ligt dit voor veel rijders die uit het zuiden komen niet echt op een gunstige plek, maar het is een aardige ruimte en beter dan menig, vaak doortochtende andere fietscrosskantine. Zeker de opmerking over slaapruimte bleef bij mij hangen, want dat zullen we zeker nodig hebben! hahaha

Heeft iemand enig idee om hoeveel mensen het zou gaan? Ik heb naar de eindlijsten van de NK gekeken en daar kwamen gemiddeld zo per klasse iets minder dan 20 mensen op voor. Dat zou dan op +/- 75 man komen. Hier komen dan nog cruisers bij….Maar met aanhang al dan niet?! Een volle opkomst zal je nooit hebben, maar als ik rond de 100/120 mensen zou schatten, denken jullie dan dat ik in de goede richting zit? Graag reactie hierop, want ik kan wel rekenen, maar ik heb geen idee of ik kwa gevoel op de goede aantallen zit…

Ik hoor t wel! Fijne avond iig, blijf lekker binnen en kruip voor de kachel, of op dit oh zo handige forum! Groetjes, Meta

• Jake

Hahahahahahaha,

Ja, dat was super leuk alleen houdt je wel een gruwelijke koppijn over aan zo'n “no-pedal-race” en is het ook niet bevordelijk als je samen met Jurg jezelf probeert staande te houden op een te gladde tegelvloer na het consumeren van enkele snakebites.

ff Jezus bellen dat we binnen kort weer bij hem moeten crashen.

tot 013

Jake

• Jake

Ja,

Ik hoorde al van Jezus dat jullie altijd zo'n cruisert feestje doen. Ben nu zwaar aan't overwegen om volgend jaar ook een cruiser aan te schaffen, zodat ik ook mag komen.

mzzl

J.

• Jake

Ja Remon,

jij hebt het gewoon over een feestje. Maar ik ben het met je eens. Ik heb ook liever dit weekend een flink feest dan te moeten wachten tot de NK uitreiking van volgend jaar. Maar ik begrijp wat Meta bedoelt met “gala”. De prijsuitreiking in stijl, om dit keer het aanzien van de BMX te laten gelden, en aansluitend een knal feest.

Maar het idee van een gewoon feest is zeker onder de aandacht en ik zal haar nog proberen te overtuigen.

mzzl.

Jake

• Jake

Als Meta aan jou tafel plaats neemt, dan kom kun je uiteraard ook op mijn gezelschap rekenen, zoals je al had aangeboden. Ik kan mijn meisje toch niet zomaar alleen bij julie aan tafel laten. ik ken die fietscrossers wel, ben dr zelf ook eentje. ;-)

Groetjes,

Jake