Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

elite gala?

• Jake

Brabant en zeker Valkenswaard mag dan geen probleem zijn, dat weet ik zeker.

hahaha

• Jake

?????

Jij kon toch niet ivm je werk. Dus die Tsjechische, Italiaanse en Letse vrouwen hebben we afbesteld. Maar als daar dan ineens over wordt gerept, zijn wij weer wel goed genoeg en laat je je collega's ineens vallen.

Ja Nee, daar trappen wij niet in.

• Hans Seesing

Teun,

Gelukkig heeft Dennis dit eerst met mij overlegd.

Het enigste probleem is dat ik geen elite- en geen cruiserrijder ben en toch graag overal bij ben.

Als daar een oplossing voor wordt gevonden denk ik dat ik Dennis vrijaf geef voor een dergelijk trainingskamp.

Hans Seesing

• meta

tja, nu is het natuurlijk wel de bedoeling dat het voor alleen de oudere rijders is, met aanhang.. zodat het niet weer hetzelfde uiterlijk krijgt als die suffe zondagmiddagen van de NK uitreikingen. Nee, een avond voor de volwassen fietscrosser om eens flink uit je dak te gaan dus denk ik dat Hans Seesing dan toch ook maar op de bmx moet stappen als ie erbij wil zijn.. hahaahahaha!

Ik heb alleen nog van niemand input gehoord over aantallen mensen.. ????!!

Jullie horen t wel.

Wanneer gaan we stappen zoals vorig jaar in 013? Dennis? Jurg? Iemand? Graag redelijk snel, want ik mis jullie nu al ;-))

Groetjes, Meta

• loes

hoi Meta, volgens mij heb je wel een goede inschatting gemaakt van hoe veel mensen er komen.

En het idd van Willy is toch ook perfect!!!

ik hoop snel dat we hier nog meer over horen.

groetjes Loes

• Hans Zweverink

Hoi Meta

Ik denk dat als er 100 personen komen, je al aardig blij moet zijn en ik denk dat het een leeuk aantal is.

Die passen ook wel in dat club gebouwtje.

Maar waarom maken we niet een uitnodiging voor bij de NK huldiging.

Hier een antwoordt formulier op, of een e-mail adres.

Zaterdag 25 januari MIDWINTERBMXGALAPARTY in Kampen.

Gala kleding verplicht!!!!!!!!!

aanvang 20.00 uur, kosten ca 25 euro p/p en er is mogelijkheid tot overnachten.

Kom je ook meld je voor 25 november aan, dit om te inventariseren of er voldoende animo is om een dergelijke party door te laten gaan. (e-mail adress)

Als je zoiets dan rond deelt, kan iedereen er rekening mee houden en weet je of het echt leeft, of alleen maar bij 10 van die gekken die op deze site zitten en voor elk feestje al om liggen.

Ik denk dat er zeker mensen zijn die willen helpen

groeten Hans

• loes

He Hans, zoiets is een goed idd!!!

Ik hoop dat het door gaat!!!

• Jake

Hans,

Daar passen we wel een mouw aan. Ik wil het niet op mijn geweten hebben dat

Dennis stiekum moet komen. Net als met de after no-pedal-race party vorig jaar.

;-)

Jake

• Jake

Als ik dan naderhand weer langs jou mag wakker worden, kun je me bij deze noteren om naar de 013 te gaan. Wanneer? a.s. zaterdag?

De rest heeft volgens mij geen peecee dus die moeten we f bellen!

• Dennis Wissink

Hey jake of wel RJ.