Brabant en zeker Valkenswaard mag dan geen probleem zijn, dat weet ik zeker.
hahaha
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumstja, nu is het natuurlijk wel de bedoeling dat het voor alleen de oudere rijders is, met aanhang.. zodat het niet weer hetzelfde uiterlijk krijgt als die suffe zondagmiddagen van de NK uitreikingen. Nee, een avond voor de volwassen fietscrosser om eens flink uit je dak te gaan dus denk ik dat Hans Seesing dan toch ook maar op de bmx moet stappen als ie erbij wil zijn.. hahaahahaha!
Ik heb alleen nog van niemand input gehoord over aantallen mensen.. ????!!
Jullie horen t wel.
Wanneer gaan we stappen zoals vorig jaar in 013? Dennis? Jurg? Iemand? Graag redelijk snel, want ik mis jullie nu al ;-))
Groetjes, Meta
Hoi Meta
Ik denk dat als er 100 personen komen, je al aardig blij moet zijn en ik denk dat het een leeuk aantal is.
Die passen ook wel in dat club gebouwtje.
Maar waarom maken we niet een uitnodiging voor bij de NK huldiging.
Hier een antwoordt formulier op, of een e-mail adres.
Zaterdag 25 januari MIDWINTERBMXGALAPARTY in Kampen.
Gala kleding verplicht!!!!!!!!!
aanvang 20.00 uur, kosten ca 25 euro p/p en er is mogelijkheid tot overnachten.
Kom je ook meld je voor 25 november aan, dit om te inventariseren of er voldoende animo is om een dergelijke party door te laten gaan. (e-mail adress)
Als je zoiets dan rond deelt, kan iedereen er rekening mee houden en weet je of het echt leeft, of alleen maar bij 10 van die gekken die op deze site zitten en voor elk feestje al om liggen.
Ik denk dat er zeker mensen zijn die willen helpen
groeten Hans
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?