Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

elite gala?

• meta

Ok dan! helemaal weer een goed idee van Hans! Zo komen we dr wel! Ik ga wel even zo'n formuliertje vormgeven… Heeft iemand een uitgebreide emaillijst zodat we ook diegenen die niet komen op 10 nov. achteraf een mail kunnen sturen? Ik ga ook alvast even polsen of ik vrijwilligers voor de catering kan strikken… (connecties aanboren?!:-))

Weet iemand al iets meer over 10 nov?

Groetjes, Meta

• meta

Hey Dennis, Jake en de anderen.. Wat dachten jullie van op stap gaan op zaterdag 9 Nov? dan hoeven we met zn allen tenminste ook niet zo helder te verschijnen op die uitreiking en heeeeeeel misschien zal het ons dan niet opvallen wat een saaie bedoeling het allemaal is.. hahahahahaa Dus????????

• Hans Zweverink

Ha Meta,

prima jij maakt het lijstje dus,

die e-mail lijst is er wel te vinden, ik heb er een boel, Dennis heeft ook een was lijst en zo zijn er wel meer. Als dat emaal gaat rollen is het net een virus.

Maar wie zijn er nog meer bereid tot het helpen organiseren, misschien ook een puntje om op die lijst te zetten.

Als er nu al mensen zijn laat dit dan aan even aan Meta weten. In ieder geval Willy, of zij het bij Kampen even na kan vragen of die datum kan.

Zelf zal ik 10 nov er niet zijn, omdat ik ook nog een andere sport beoefen, maar ik heb er wel vertrouwen in dat het gaat lukken zonder mij

groeten HAns

• wij

mogen wij ook mee???

• loes

zal toch wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• meta

wie is wij????????

• Jake

The one and only!!!! ;-)

• Jake

Ikke niet!

• willy

Ja, zal ik doen. Voor welke datum? 18 of 25 januari was het toch?

• loessie

Ikke ook niet!!!!!!!!

Maare wie dan wel!!!