Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

gevraagd simpele crossfiets

• Gerjan Migchels

Gevraagd simpele crossfiets,

Voor mijn zoontje zoek ik een crossfiets, met 20 inch wielen.

Zijn huidige crossfiets is er een in twee delen, gebroken bij het balhoofd.

De crossfiets moet overal tegen kunnen: zand, modder, springen, buiten staan in de regen, dus z'on dure lijkt mij niet zo geschikt.

Hebben jullie of weten jullie nog iets leuks ?

Prijsindicatie max 100 euro.

Alvast bedankt, Gerjan Migchels

• Teun Stam

Gerjan,

Jij denkt dus dat alleen een goedkope fiets tegen modder kan?

Geef eens wat maten of leeftijd, kunnen we wat meer mee.

• Gerjan Migchels

Teun,

Teun zei :“Jij denkt dus dat alleen een goedkope fiets tegen modder kan?”

Nee hoor, maar ik bedoel hiermee dat hij een dure crossfiets niet waard is, de reparatie history van de huidige fiets is een lange lijst, oa krom kettingwiel, slagen in het wiel, ovaal wiel, fiets die zwemles heeft gehad in de beek, de fiets wordt tegen de grond aan gegooid en vergeten in de schuur naar te zetten enz.

Nu even wat maten en leeftijd :

Hij is 7 jaar, ca 120 cm lang, had ook een 20 inch en dat ging goed, dus wederom een 20 inch is wenselijk.

Hij wil dolgraag op fietscross dus in de toekomst zal hij ook wel bij de fietscross club gaan. Hiervoor zoeken wij dan ook nog fietscross kleding.

Ik heb nu zijn fiets weer even in elkaar gelast, maar de fiets is eigenlijk gewoon op.

• bmxer2

Als er bmx fietsen bestaan(waarschijnlijk van kunsstof) lever dan een paar voor dat geld. Een fiets van die prijs kan zeker geen seizoen buiten staan.