Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nummerbord

• Niels Verrijt

zeker

• Dennis Wissink

stel je voor dat niemand meer zijn nr.bord op zijn stuur zou doen tijdens het trainen. dan moeten de officials bij al die vergrijpen die de rijders steeds maken tijdens het trainen alle namen op schrijven. een nummer is veel minder werk. erg handig dus!

een volgend agenda punt zou moeten zijn dat of de nummer die gebruikt worden tijdens het trainen wel over een komen met het officiele nummer dat op de je licentie staat. anders zou het mogelijk zijn om “under-cover” te trainen…

• meta

Haha.. undercover! das een goeie Dennis, net als van die mensen die op EK rondes met hun nationale elite nummer (internationaal fietsen ze dan sportklasse) bij de elite trainingen meefietsen.. of andersom! nou ja, mij heb je er niet mee.. En over die vergrijpen tijdens trainingen?????? gewoon lekker fietsen!

• Teun Stam

under“-cover”, maar wel in het rood-wit-blauw

• Jake

Maar uiteraard hebben wij dat vroeger nooit gedaan toen we exp 18+ reden, en dan nog een extra trainingkje mee pikten als superclasser met een geel bordje. Daar waren we te braff voor. uhuhh! ;-)

• Hans Zweverink

He Stam(mes) gaat dat feestje nou door in het rood/ wit en blauw

geld dat dan ook voor zijn ondergoed????

Rijd dan nu het hele schijf team in rood wit blauw.??

moet je patent op aanvragen,

• Teun Stam

Moet je de INFO lezen, daar schijnt iets in gestaan te hebben, ik kan het allemaal niet zo goed volgen eigenlijk, of ben ik er gewoon te dom voor?

En de nieuwe kleuren voor volgend jaar, zeg ik lekker niet!

• Een toeschouwer

Word is tijd dat ze zijn huis ook in die kleur gaan schilderen, heeft die wat te doen van de winter -;))