Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Afdelingsbesturen

• Hans Zweverink

Zoals we er al zo vaak over gehad hebben moeten alle ideen via je club naar het afdelingsbestuur brengen, en zij brengen het verder.

Iedereen is het er mee eens, maar wat schets mijn verbazing

Ik las vandaag in de BMX info dat afdeling West maar 2 bestuurders heeft

een a.i. voorzitter die tevens secretaris is en een penningmeester die gelijk de technische zaken regelt.

Ook afdeling noord/oost heeft na 28 nov(tenminste hoe het er nu uitziet) nog maar 2 bestuurders. Ik weet niet hoe het in Zuid zit, maar mensen laten we de afdeling goed ondersteunen en vertegenwoordigen.

Want alleen maar discuseren heeft alleen geen zin(er worden wel resultaten geboekt hoor), we moeten de ideen ook meenemen na die bestuurders, en wat is het dan geen goede zaak dat die mensen in dit bestuur plaats nemen.

Wij weten tenminste wat er speelt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dus heb je nog GEEN bestuurlijke taak binnen BMX( want volgens mij mag je niet in een clubbestuur zitten en het afdelingsbestuur) grijp deze kans en laat onze mening horen en vertegenwoordig hem.

Het beste en mooiste is rijders van 18 jaar en ouder.

Ik ben benieuwd.

Hans Zweverink

• Remon Brink

is het wel toegestaan om NFF en KNWU bestuurder tegelijkte zijn?

• Hans van Wijk

Natuurlijk kan dat Remon, want feitelijk kent de KNWU de NFF niet :-)

• Dennis Wissink

hans,

Als ik jou goed begrijp wil je tot een overwogen standpunten kunnen komen (rijdervertegenwoordiging misschien) en daarmee de mensen in de diverse besturen in het land ondersteunen en vertegenwoordigen. als jij het anders ziet laat het ff weten.

de rijders vertegenwoordiging heeft in het verleden niet tot nauwelijks de nodige resultaten kunnen boeken op dat gebied. vanwege allerlei redenen waar ik nu niet over wil beginnen.

Ik ben ervan overtuigd dat een rijders vertegenwoordiging zeker een gedegen partij kan worden die tot deze overwogen standpunten kan komen. mist er personen voor deze rijders vertegenwoordiging gekozen kunnen worden die betrokken zijn met de doelstellingen. Ik klink veels te veel als een minister nu. Vergeeft me…

• Hans Zweverink

Dennis, ik kan je gerust stellen dat die persoon gevonden is en bereid is om in het afdelings bestuur plaats te gaan nemen. Het is geen rijder maar iemand die wel voor de rijders op wil komen. Als er nu ook nog een rijder bereid is om plaats te nemen dan zijn we weer helemaal up to date. Zij wil de werkzaamheden wel verder uitwerken.

Dus misschien iets voor jou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????????????

maar als er anderen zijn, kom maar.

• elco

Het is al eerder geprobeerd, maar het heeft geen zin.

Er wordt niet naar je geluisterd dat is gewoon het hele punt.

Je zit daar aan de tafel met een standpunt vanuit de rijders en de andere leden doen gewoon hun eigen zegje en proberen het volgens mij niet eens om het vanuit de rijders te bekijken.

Het is dan ook hopeloos om dit weer opnieuw te gaan proberen.

Maar in de afdeling zou het wel kunnen werken dat deed het bij ons teminste wel.

• Hans Zweverink

Ha Elco,

je bent oud rijders vertegenwoordiger nr 2.

vertel je verhaal en lucht je hart. Waar ging het mis, of gaat het mis.

Met jouw ervaring kunnen we misschien eerdere problemen voorkomen.

want via Teun's Stamtafel hebben we al een heleboel bereikt en we gaan door.

Dennis heeft bij een degelijke onderbouw toegezegd, maar daar horen dan nog meer rijders bij uit de afdeling,

Teun wil het coordineren, in onze afdeling hebben we ook iemand gevonden die zich voor de rijders hard gaat maken en toe treed tot het afdelings bestuur,

Als er nu nog meer mensen op staan en een daad verrichten en niet alleen maar roepen hoe het moet of niet moet, dan komen we er zeker en dan zal de Frisse wind gaan waaien binnen de BMX

dus vertel!!!!!!!!!

groeten HAns Z

• elco

Ja waar zal ik beginnen.

Ik denk dat het probleem is dat er een beetje raar ( niet het goeie word ) naar de RV wordt gekeken vanuit het bestuur zo van wat kunnen die snotneuzen er nou van weten.

Ook dat is een probleem die teun niet zal hebben omdat hij zijn leeftijd mee heeft (gebeurd niet vaak dacht ik he teun) Hij zal eerder gelooft worden en (zijn) ideeen zullen eerder worden aangenomen dan van een pikkie van net 20 ofzo.

Dus ik denk dan ook dat deze opzet met teuns stamtafel wel zou kunnen slagen laten we het maar hopen.

elco

• Hans Zweverink

Maar dan moeten we nog wel kandidaten hebben.

fiets je zelf nog Eelco?

• Teun Stam

Ken je het nou echt aan me zien dat ik een dikke dertiger ben, elco?