Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

benelux cup

• Wim Dijk

Op de site van Nico van Dartel(www.bmx2000.be) staat een aankondiging van een benelux cup te verrijden in 2003 voor rijders van de Belgische bond, de KNWU en de NFF. 2 wedstrijden in Belgie en 4 in Nederland.

Een heel goed initiatief lijkt me.

Wordt dit voor alle NFF rijders georganiseerd of alleen voor afdeling zuid?

Ik hoop dat ook wij, noordelijke NFF-ers hier aan mee mogen doen.

Wie kan mij hierover meer informatie geven?

groeten ,

Wim

• Hans Zweverink

wat is het preciese adres Wim van deze site, kan hem zo niet te pakken krijgen?

Hans

• Hans van Wijk

Zoals ik het lees, is het een (heel goed) voorstel van Nico.

Ik weet niet of Nico dit volgens de juiste kanalen bij de heren bestuderen heeft ingebracht?

Zo niet dan gaat het mis.

Ik zal het in ieder geval bij de mensen van de NFF onder de aandacht brengen

grt

Hans

• Bo Kleinhesselink

www.bmx2000.be

• Paul Sloesen

In afdeling Zuid bestonden 2 combi-competities: met de NFF regio zuid en met België samen. Ik dacht dat Mieke vd Biezen (weet het dus niet zeker) met het idee kwam om deze competities te combineren. Dit jaar had ik beide competities gereden en ik vond het geslaagde en gezellige wedstrijden, dus het idee om ze samen te voegen is helemaal goed (zie: samenvoegen blijft een goed idee!!). Helaas weet ik (nog) niet voor welke NFF-rijders deze wedstrijden van toepassing zijn (heb mijn pa nog niet gesproken hierover, vandaar..), maar ik neem aan dat het alleen voor de KNWU-rijders van afdeling ZUId geldt, tenzij de rijders uit andere afdelingen die dag geen wedstrijd in hun afdeling hebben. Of er ook zo'n regel voor de NFF geldt???

• bmxer

waarom heet dat nou benelux dan of komt er ook een in luxemburg

• Wim Dijk

Nee, we gaan niet naar luxemburg, maar anders krijg je BENE cup.

• remon brink

nff en regels. dat is iets uitzonderlijks. iedereen mag fietsen waar hij wil dus is het vast voor alle nff rijders toegankelijk

Remon

• Nico van Dartel

He jongens, kreeg net te horen van Jake dat er hier serieus ingegaan werd op het idee om een benelux kampioenschap te gaan organiseren.

Dit jaar hadden wij dus een competitie in België en K.N.W.U. afdeling zuid. Omdat er ook een combi bestaat tussen N.F.F. en K.N.W.U. kwamen ze met het idee op de proppen om deze samen te voegen en om te dopen tot een Benelux kampioenschap (bericht kwam van Frank Smets, voorzitter van bmx2000 dessel).

waarom toch lux? klinkt beter niet? en er rijdt 1 luxemburger (van origine wel belg) dus hebben we een geldig excuus!

Ik hoop zeker dat deze wedstrijden toegankelijk zijn voor iederen, lijkt me ook maar logisch met zo'n titel. Dat ze de plaatsen voorlopig in de regio NL-zuid en België houden, om de afstanden te beperken, lijkt mij wel aanvaardbaar. Zeker in het prille begin van deze competitie.

Greetz

Nico

Webmaster www.bmx2000.be & www.univofbmx.com

PS: heb nog een prachtige oranje webco te koop, indien iemand interesse heeft mag die mij altijd mailen.

• bmx-it

bestaan die nog, fietsen niet gemaakt van alu.