Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Elite-gala

• crosser

Wat hoor ik allemaal, gala>?>?>?>?

wie?>

Wat>?

Waar?>

groetjes

• Jake

He Crossert,

Hebben we hier een belgique op het forum? Voor dat gala moet je bij die blonde chick terecht die het met die brabander doet.

Houdoe

Jake

• Jake

NEE, laat maar , mijn fout!!!

Ik dacht ff dat jij die gekke Belg was. Dartelli alias Technico

• Dartelli

He Jake

Houdt wel je manieren, anders vertel ik Meta alles over je geheime liefdesaffaire met dat schaap achter in je tuin!Jake schreef:

>

> NEE, laat maar , mijn fout!!!

>

> Ik dacht ff dat jij die gekke Belg was. Dartelli alias Technico

• meta

gaat weer werkelijk nergens over.. en dan mijn naam misbruiken??!! shame on you! Catering met vrijwilligers is geregeld trouwens.. ik hoef maar een datum en een aantal door te geven.. en dan hoor ik ook wat het gaat kosten (maar dat zal allemaal best meevallen..)

Ik vind het trouwens erg lastig als mensen hier hun reactie neergooien met als afzender; crosser of bmx-er of toeschouwer.. doe gewoon de naam, dan weten we allemaal tegen wie we t hebben… :-)

groetjes, Meta

ps: en een uitnodiging met aan: Crosser.. Die komt niet aan hoor!

• Remon Brink

Maar dan wel het schaap met zijn kop naar de sloot he.

dan drukt hij in ieder geval terug

remon

• Dartelli

He Brinkie

Ook weer hard aan het werken?

Op welke prachtige baan gaan we nu een keer samen trainen? Weet je nog een hoopje ongeregeld bij elkaar gooien om een keer een gezellige namiddag te gaan trainen eventueel gecombineerd met een avondje stappen?

Greetz

N.

• Jake

Sorry, daar kan ik niet over mee praten.

Maar zo te horen hebben ze in het agrarische hoge noorden daar ruime ervaring mee. mwuhahaha.

• Jake

Oh, sorry.

Zal ik dan maar zeggen wie ik ben. Of kent iedereen mijn u al?

masolos,

Jake

• bmx-it

ja jij met je haro, ecko en vrouwenvoetjes (of is het vrouwevoetjes.)