Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bekendmaking NK's 2003

• Paul Sloesen

Ik begin me ondertussen wel af te vragen of er nog dit jaar bekend wordt gemaakt waar in 2003 de NK's zijn. Het is al november en dus nog maar 5 maanden tot de eerste NK. En de club die die wedstrijd krijgt toegewezen moet dus waarschijnlijk op sponsorjacht (voor een deel dan). En ik wil gewoon weten waar de NK's zijn. normaal duurt het toch ook niet zo lang??

• Hans Zweverink

wat denk je van speculairen Paul.

laat maar eens horen wat je denkt?

• Teun Stam

Volgens mij zijn de beslissingnemers aan het kijken of dat er niet stiekem een baan veranderd is, want je weet maar nooit!

• Arriën Grevink

Teun, ben je soms een “erretje” vergeten in “baan” ?

• Teun Stam

He dat is een hele sterke Arrien, die had ik zelfs niet kunnen bedenken.

Ben bang dat je nu mensen wakker hebt geschud, dan maar 2 x naar Uithoorn in 2003, vind je niet?

Sorry Baarn,

was echt niet zo bedoeld, maar helaas, het is niet anders, of…………………………… hebben jullie stil gezeten dit najaar, hahahahaha.

• Een toeschouwer

ja lijkt me een goed plan twee maal uithoorn, ligt lekker centraal in nederland.

en het is altijd erg gezellig daar, als er een wedstrijd is, en niet te vergeten altijd mooi weer.

• Arriën Grevink

Helemaal mee eens, toeschouwer: redelijk centraal, net als die andere baan van Teun trouwens.

Alleen……. over Langedijk wordt er nogal geklaagd over de modder (Nic, ik bedoel jou niet hoor..), maaruh Teun, bij jullie kan het ook een lekkere modderzooi zijn, misschien een idee om wat wagens gemalen asfaltschraapsel of zoiets te storten (voor je kantine bijvoorbeeld) ? Of wat meer tegeltjes ?

En dat geldt trouwens voor de meeste crossterreinen: de banen zijn prima, maar veelal staan de toeschouwers bij slecht weer tot hun enkels in de bagger. Heeft misschien ook wel zijn charmes, maar een beetje meer luxe voor de schoenzooltjes van de toeschouwers zou toch niet mis zijn ?

Arriën

• Paul Sloesen

Als ik dan toch moet speculairen, Hans:

doe maar Baarn, Schijndel, Tegelen, Assen, Oss en Veldhoven.

Maar ik denk: Heiloo, Haaksbergen, Schijndel, Veldhoven, Kampen, Oss.

Ze zullen Baarn nog wel willen “straffen”, wat een onzin, laat ons daar nou rijden. Het is een mooie baan en daar gaat het om.

Of Kampen meedoet weet ik niet, zo niet, dan wordt het denk ik Assen.

En ik hoop natuurlijk op Tegelen, mijn baan.

Zo goed, Hans??

• Hans Zweverink

Op het 2de rijtje in te gaan denk ik dat je 1 fout hebt. Ik denk Baarn ipv Heilo

En als Kampen de EK ronde heeft ipv Valkenswaard, dan heeft Assen hem, zoniet dan gaat Assen de baan aanpassen(dat rijmt)

groeten Hans

• meta

zo wat denk jij Paul… laten we maar 4 NK's in t zuiden houden! Lijkt mij niet helemaal eerlijk voor de anderen uit t noorden. Bovendien was er afgelopen jaar al een NK van midden naar zuid verhuisd..

Maar hoezo zou Kampen een EK ronde hebben ipv Valkenswaard?? Was toch allemaal al zeker?!

Groetjes, Meta