Koop gewoon laarzen Grevink, klinkt boers die naam van je, kom ie uut de achterhoek ?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forums4 NK's in Zuid.. Dat zou ik inderdaad niet erg vinden. Toevallig weet ik zo'n beetje welke clubs in NK hebben aangevraagd. En dat zijn er maar 2 in West, ik dacht 3 in Oost (waarvan 1 club het NKC gaat organiseren) en 4 in Zuid. Dus 9 clubs voor 7 wedstrijden. En ik rij nou eenmaal liever in Tegelen, Oss, Schijndel of Veldhoven dan in Heiloo of Haaksbergen. Dus 4 wedstrijden naar Zuid zou ik zeggen!!
Hallo,
In Dedemsvaart hebben we ook net de baan veranderd. De slechte mededeling voor de toeschouwers is dat ook bij ons de baan hoger ligt als hetgeen er omheen. Dat wordt voor de toeschouwers dus natte voeten. We kunnen nu eenmaal niet alles in korte tijd goed maken en de baan is en blijft het belangrijkste
Remon
Inderdaad Paul je dacht 3 in Oost, maar waren er 4.
Wij hebben een briefje gekregen dat hij niet bij onsgehouden zal worden, want…………?
Ja je kan niet in 1 week een wereldbaan aan leggen,maar misschien volgend jaar?
we werken er hard aan.
En of er nu 4 in zuid of 8 in oost zijn, maakt me niet uit, alleen niet 2x hetzelfde en verders moet er op alle banen “gecrosst” worden
en heeft de een wat meer voordeel dan de ander, want alle clubs moeten investeren om te kunnen veranderen of te verbeteren, en dat kun je doen door ook eens een wedstrijd te houde. Niet dat je nu vanzelf rijk wordt van een NK, Maar door de inzet van de gekken binnen een club kan er extra sponsor geld binnen gehaald worden en daar mee kun je wat verdien.
Maar dit is weer zo'n bekend verhaal, waar alleen soms enkele fietscrossers ook een s aan moeten denken.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?