Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bekendmaking NK's 2003

• remon brink

ja de baan is harder nu hoor en voorzien van een toplaag uiteraard. Je moet niet op het randje van de baan gaan rijden maar zelfs voor jou is er ruimte zat waar hij hard is nu

remon

• Paul Sloesen

Lijkt me een goed idee, maar betaalt de KNWU de vliegtickets?? Desnoods alleen voor de Elite, dat vind ik niet zo'n probleem. Maar Gran Canaria vind ik ook wel goed.

• Joost

Volgens mij moet je fietsen waar de bste banen liggen. Als dat zes keer in het oosten is dan gaan we zes keer naar afdeling oost, als dit zes keer in het westen is dan zes keer naar het westen lijkt mij.

Dat gedoe over dat elke afdeling net zoveel NK's moet is een beetje belachelijk lijkt mij.

De clubs met de beste baan en accomodatie horen naar mijn inzicht de nk's te krijgen.

Mij mening…..

• Paul Sloesen

Joost, dat wordt nu ook zo gedaan. De CFX kiest 6 banen op kwaliteit (inclusief organisatie en accommodatie) en daar gaan de NK's naar toe. Als die clubs aangevraagd hebben tenminste.

• Teun Stam

Nou Joost, dat begrijpen we nu, alleen weten we nog niet wat jij de beste banen vind. Daarna komen er nog 450 meningen (of meer), dus….even na blijven denken, want nu weten we nog niks!

• meta

Als er maar zo weinig clubs Nk's aanvragen, moeten we dus bij de clubs zijn.. begrijp ik. Volgens mij zijn er namelijk nog best wat mooie banen in Nederland waar we eigenlijk nooit komen. Dus bij deze een oproep voor de clubs???? (Doe es gek!)

• Hans Zweverink

Je weet wat er allemaal bij komt kijken Meta????

Je bent al arm alleen al aan aanvraag kosten voor het organiseren van de NK.

Dan allerlei verplichtingen die ze invoeren( Arts, doping etc)

Dan nog de afdracht van de licenties.

Als je een kale NK organiseert, ligt het aan de inschrijvingen of je kiet draait of niet.

Wil je een beetje spectakel, tribune, aankleding en nog maar niet te spreken over TV, dan moeten er een paar fanetiekelingen binnen een vereniging zijn die hun wedstrijd verkopen aan sponsoren.

Maar daar gaat veel tijd inzitten, maar er zijn wel van die bijzondere mensen.

Maar over 4mnd is de eerste NK weer en weet je al waar de eertse is????????

nee dus, wanneer moet zo'n club met die vrijwilligers nu beginnen te verkopen van hun wedstrijd.

Ik pleit er dus ook voor om 1 NK te houden en daar alle aandacht op te vestigen, zo als nu in Valkenswaard gebeurt. Ze kunnen daar ruim aan werken.

Zet de media er op en kleed zo'n wedstrijd helemaal aan en je kunt wat verkopen.

KNWU nog een beetje erbij voor de promotie, en natuurlijk minder organisatie kosten, maar dan wel enkele verplichtingen er aan koppelen en er is een waar spectakel geboren.

we zijn benieuwd?

• meta

ja, ik weet wat het allemaal kost inderdaad.. daarom snap ik ook niet dat het er niet wat minder zijn dan 6 inderdaad! Of we terug moeten naar 1 weet ik niet.. maar minder zou wel beter zijn. Maar ja, dan zou daar waarschijnlijk ook weer meer geld over afgedragen moeten worden aan de KNWU..

Minder dopingcontroles zou al helpen. 3x per jaar is een beetje veel voor een sport waarin nog nooit iets is gevonden. Misschien kunnen ze dat 1x per seizoen doen en dat geld in mindering brengen op de lasten voor de organiserende club?