Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Licenties 2003

• Bert

Ik heb getracht de door de KNWU toegestuurde licentie beschrijving voor 2003

voor de fietscross te vertalen naar een bruikbare tabel.

Er blijken nog wat gegevens te ontbreken zoals cruisers afdeling en

internationaal.

Ook staat bij boys/girls nationaal naar mijn idee de verkeerde licentie

vermeld.

Er staat A maar dat moet volgens mij (en de bijgeleverde wielren

georienteerde tabel)

A/B zijn anders betaalt die groep meer dan de junioren.

De tabel is te vinden op

http://members.lycos.nl/DutchBMX/clubinfo/licentie2003.htm

Commentaar en aanvullingen kan je bij mij kwijt.

• Arriën Grevink

Thanks Bert !

Ik kreeg vandaag voor de Kley-Drivers ook het hele spul binnen en was er ook al mee begonnen, maar hoef nu dus gelukkig niet alsnog het (cross)wiel uit te vinden. Je opsomming is beknopt maar volledig, terwijl dat van de KNWU weer een ambtelijk stuk is en tig maal gelezen moet worden om te kijken hoe nu e.e.a. in elkaar steekt.

Ik snap trouwens niet, dat de KNWU (Afd. BMX) daar niet zelf eens op komt !

Ondanks herhaalde verzoeken (in ieder geval van onze kant) lukt het ze nog steeds niet dit soort gegevens gewoon op de (een) KNWU-site te plaatsen of digitaal te verzenden aan de bestaande adressen middels E-mail of minstens op diskette aan te leveren.

Welnee, stomme kluppies, we blijven gewoon nog steeds alles printen, sorteren, inpakken in een envelop en versturen het via de (dure) post ! Vinden we leuk werk, stomme kluppies !

Misschien volgend jaar wanneer er geen bestaande licentieformulieren verstuurd hoeven worden ? Want geldt alles dus tot wederopzegging.

Van een mailinglist hebben ze blijkbaar nog nooit gehoord. Terwijl ze zelf alle gegevens in digitale bestanden voorradig hebben.

De clubs moeten nou zelf alles weer dupliceren of overtikken om hun leden te informeren middels clubbladen, vlugschriften, web-pagina's etc.

En zeker in dit geval van nieuwe licentie-perikelen moeten de leden (vaak: hun ouders/verzorgers) van het nieuwe systeem op de hoogte gesteld worden.

Welnee, denkt de KNWU, ga maar weer lekker met het copieerapparaat aan de slag, stomme kluppies !

Bedankt namens in ieder geval de Kley-Drivers en declareer eventueel gemaakte onkosten maar bij de KNWU.

Arriën

• Bert

Ik heb inmiddels een lijst met een fors aantal fouten en tekortkomingen naar de KNWU gestuurd (en naar de mij bekende emailadressen van de verenigingen in West).

Ik hoop dat ze snel met een antwoord naar iedereen komen zodat we de licentieaanvragen naar de leden kunnen sturen.

• Hans Zweverink

Dag Bert,

Prima lijst.

kunnen we zeker wat mee.

Ik heb hem uitgeprint, en ga hem in het clubblad zetten

De uitleg van Arien is ook duidelijk en berust wel weer een beetje op de waarheid van de werkwijze binnen de KNWU.

Kan ik van jou ook deze lijst ontvangen met de opmerkingen ed?

grorten Hans Zweverink

• Paul Sloesen

177 Euro???????? Dan moet ik maar veel gaan trainen, om dat geld met prijzengeld bij elkaar te rijden. Maar ik mag nu wel tegen Michael Boogerd en zo het NK wielrennen voor Elite rijden. Ben ik wel weer blij mee.

• Remon Brink

Jeetje dus die handel is weer met in oude termen gesproken een guldentje of 40 duurder geworden????????? koste toch al zo weinig

Remon

• bmx-lars

he hans

leg mij eens uit hoe dat met die lijst zit en hoeveel ik moet gaan betalen.

groetjes lars

• Bert

Ik heb van de KNWU een uitgebreider overzicht ontvangen van de licenties.

Er zijn een aantal fouten uitgehaald maar er blijft nog genoeg stof voor discussie over.

De Boys / girls 15/16 jaar hebben b.v. een internationale licentie nodig om

mee te doen aan de EK inValkenswaard…….

Zie http://members.lycos.nl/DutchBMX/clubinfo/licentie2003.htm

• Hans Zweverink

Ik dacht dat de internationale licentie afgeschaft was.

Dat was een van de voordelen van het nieuwe systeem!!!!

nu komt hij er weer bij. Lijkt het kabinet wel, eerst beloven en dan vervolgens er weer bij voegen.

• meta

Als ik het goed begrijp zijn de boys/girls 17/18 minder kwijt aan licentie geld, als ze internationaal gaan rijden dan de boys/girls 15/16??? Maar ehm.. bestaat die klasse uberhaupt? want volgens mij is dat gewoon junior men/women??! (17/18) en hoe zit het dan met de meiden die in nederland verplicht elite women moeten fietsen omdat dat nou eenmaal de 17+ is bij de dames. Moeten die dat dan ook betalen?

En het verschil is dus bij de elite women tussen nat. en internat. 76 euro? Is er ook al bekend wat het inschrijfgeld internat. gaat worden? blijft dat dan ook nog 51 euro per dag bij de EK rondes?