tis nu een paar uur na de AK-huldigingswedtrijd te Apeldoorn en kwou graag jullie reacties horen over deze avond. kvond ut zelf een zeer geslaagde avond (volgend jaar nationaal???)
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsjah ik vond hem ook zeker geslaag al deed ik zelf niet mee. maar het was gezellig beetje koud en ik vond ook niet dat er veel rijders waren
ik vind dat je zo'n wedstrijd niet nationaal moet houden zoals in apeldoorn klein baantje en echt een spektakel iedere afdeling moet zijn eigen licht wedstrijd houden op een kleine baan vind ik het echt gezellig er waren ook niet echt veel junior en elite rijders zou het komen daar het prijzengeld OPLOSSING sponsers die een geldprijs of een natura prijs geven dat is echt beter daar komen ze hopelijk wel op af ik hoor het van jullie
de groeten michael
Ha BMX it
Under cover is er natuurlijk niets makkelijker dan zo'n antwoordt te geven.
Leg dan ook uit waarom je het niet voor kunt stellen.
Ben je er geweest?
en als je er niet geweest bent, wat had je er dan van voorgesteld.
We staan zeker open voor critiek, positief en negatief, maar wel onderbouwt graag!!!!!!
Hans
Er wordt toch ook enthousiast gefietst tijdens de vakantiewedstrijd in Tiel. Dat is nou ook weer niet zo'n fantastische baan. Ik vind dat sommige rijders eens minder kieskeurig moeten zijn. Op deze manier maak je de sport kapot en blijven er helemaal geen wedstrijden meer over.
En wat betreft de wedstrijd in Apeldoorn. Ik had er graag aan mee willen doen, maar ook ik heb geen AK's gefietst, dus mocht ik niet starten. Ook met het onderverdelen van wedstrijden als deze vind ik dat je de sport kapot maakt. Laat iedereen toch meefietsen. Hoe meer hoe beter denk ik dan toch?
Gaat Doetinchem nog een leuke openingswedstijd houden ofzo? (haha, of is die al geweest en hebben we die gemist?!)
Misschien een ideetje voor begin volgend jaar.. voordat we koud aan de eerste NK gaan beginnen?
Verder denk ik dat zo'n wedstrijd een goed idee is! Ben je tenminste ook met de uitreiking nog echt met de sport bezig. Zoiets zou nationaal ook leuk zijn.. Een nationale wedstrijd, niet meetellend voor het NK zodat iedereen een verse start heeft.. en dan daarna feesten!?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?